Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از رویترز، سه منبع آگاه می‌گویند: پس از آنکه شرکت‌های بیمه غربی، بیمه کشتی‌های روسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کردند حالا شرکت دولتی بیمه ملی روسیه به اصلی‌ترین تامین کننده خدمات بیمه برای شناورهای روس تبدیل شده است.

بیمه یکی از اصلی‌ترین نیازهای حمل و نقل دریایی به خصوص حمل و نقل محموله‌های نفتی است؛ چراکه این محموله‌ها نیازمند بالاترین سطوح استاندارد ایمنی هستند و دلیل آن هم قرار گرفتن در معرض نشت و داشتن محموله‌های قابل اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه روسیه به خاطر بحران اوکراین، شرکت‌های غربی خدمات گسترده‌ بیمه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار کشتیرانی روسیه قرار می‌دادند، اما پس از آنکه بزرگ‌ترین گروه کشتیرانی روسیه از سوی غرب تحریم شد، شرکت‌های بیمه‌ای خارجی هم از همکاری با طرف روس عقب‌نشینی کردند.

منابع آگاه می‌گویند: خدمات ارائه شده از سوی شرکت بیمه ملی روسیه برای ادامه فعالیت کشتی‌های روس در آب‌های بین‌المللی کافی است.

دیمیتری مدوودف، دبیر شورای امنیت روسیه این هفته گفته بود که برای ادامه حمل و نقل کالاهای این کشور تضمین دولتی به عنوان بیمه ارائه خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت تکنیک بیمه اروپا متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون شورای امنیت روسیه به غرب درباره استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه هشدار داد.

«دیمتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً در پاسخ به مصادره دارایی های خود در آمریکا، دست به اقدام متقابل بزند.

مدودف تاکید کرد که توقیف اموال افراد عادی واقع در حوزه قضایی روسیه یکی از گزینه های پیش روی مسکو است.

معاون شورای امنیت روسیه یادآور شد که پاسخی کاملاً متقارن به اقدام آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه ممکن نیست و روسیه باید اقدامات لازم را در پیش بگیرد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

کد خبر 6090211

دیگر خبرها

  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • صنعت حمل و نقل بین المللی: مروری جامع با نگاهی عمیق به نقش هوش مصنوعی
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند