Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سیستان و بلوچستان،  طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان، 34 سری جهیزیه با عنوان مراسم پویش احسانه بین نو عروسان نیازمند در شهرستان زاهدان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 این اقدام به مناسبت جشن میلاد علی بن موسی الرضا(ع) با حضور خانواده‌های زوجین صورت گرفته است.

 در راستای اجرای طرح ازدواج آسان و کمک به نوعروسان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این تعداد جهیزیه را برای نوعروسان در استان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: اهدا جهیزیه ازدواج آسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم