Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، محمد اسکندری در نشست کانون‌های بازنشستگی که با حضور ۲۲ نفر از روسا و اعضای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های مختلف برگزار شد، در خصوص طرح پرداخت هزینه خسارت درمان، مدیریت خانه های امید بازنشستگان، هزینه سفرهای بازنشستگی و همسان سازی حقوق نکاتی را مطرح کرد.

وی درخصوص نقل قول وی مبنی بر عدم اجرای همسان‌سازی درسال ۱۴۰۱ گفت: ظاهرا بسیاری از افراد، بدون شنیدن مطلب و به اتکای برداشتی اشتباه از بیان بنده، این برداشت را بازنشر و در مورد آن اظهار نظر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته بیان شده در خصوص تعابیر مختلف از شیوه محاسبه حقوق ها پس از همسان سازی است و به تصمیم یا طرح صندوق در این زمینه ارتباطی ندارد، نکته مهم اینکه صندوق در این زمینه اختیار تصمیم گیری ندارد و مکلف به اجرای شیوه نامه اجرایی متناسب سازی حقوق در سال جاری است که باید از طرف مراجع ذی صلاح به صندوق بازنشستگی ابلاغ شود.

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اهمیت سفر به ویژه سفرهای سلامت محور برای بازنشستگان گفت: این موضوع با کاهش بیماری کرونا در کشور از اهمیت بالایی برای صندوق بازنشستگی کشوری برخودار است و همکاران ما در تلاش هستند با طراحی برنامه های متنوع سفر و گردشگری سلامت محور و با تعامل با کانون های بازنشستگی، از منابع موجود بهترین بهره را ببرند.

اسکندری اجرای شیوه متفاوت مدیریت بر خانه های امید را ضروری دانست و افزود: تلاش می‌کنیم به زودی برنامه جامعی برای مدیریت خانه های امید بازنشستگان در استان های کشور متناسب با شرایط هر استان تدوین و اجرا کنیم تا از این ظرفیت به شکل مطلوب و به نفع بازنشستگان استفاده شود.

در این نشست بازنشستگان و اعضای کانون های بازنشستگی ضمن بیان مطالبات مختلف بازنشستگان، خواستار بهبود خدمات ارائه شده در طرح پرداخت هزینه خسارت درمان و سایر طرح های رفاهی شدند.

برچسب‌ها همسان سازی صندوق بازنشستگی کشوری محمد اسکندری بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همسان سازی صندوق بازنشستگی کشوری محمد اسکندری همسان سازی صندوق بازنشستگی کشوری محمد اسکندری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری کانون های بازنشستگی همسان سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد