Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از پیروزی برابر استرالیا در هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ گفت: خوشبختانه بازیکنانم امروز عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند. با توجه به این‌که در بازی گذشته مقابل هلند شکست خوردیم، برگرداندن بازیکنان به شرایط مسابقه کار بسیار سختی بود، اما با تلاش کادر فنی و بازیکنان وضعیت بهتر شد و نسبت به بازی قبلی خیلی بهتر بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در لیگ ملت‌ها راه طولانی در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

در چارچوب مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ تیم ملی والیبال کشورمان در سومین دیدار خود در این مسابقات به مصاف استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید

ایران ۳ - استرالیا یک / پیروزی مقتدرانه شاگردان عطایی مقابل کانگورو‌ها

او گفت : در این مسابقات که در سطح جهانی برگزار می‌شود پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر از ما کار کرد و بازیکنان ما کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنانم توانستند در شرایط سخت خود را برگردانند. در نهایت ست چهارم را با قاطعیت و امتیاز‌های قابل توجه به پایان رساندیم.

ملی پوشان والیبال کشورمان امروز از ساعت ساعت ۲۰ و ۳۰ در آخرین مسابقه خود در هفته اول لیگ ملت‌ها به مصاف ژاپن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!