Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله ناصری روز شنبه در نشست صمیمی با اساتید و کارکنان دانشگاه میبد با تاکید بر پرورش افراد دانش‌پژوه و محقق در دانشگاهها افزود: دنیای استکبار نسبت به ایران و سبک زندگی مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که با بالا رفتن از نردبان علم به پشت بام غرب برسیم و در آن حالت به آنها احساس نیاز التماس آمیز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان باید از ابتدا در زمان درس این مشکل را رفع کنند و به گونه‌ای درس بخوانند که در حل مسائل درسی هیچ نیازی به آنها احساس نکنند و باید توجه کنند که استکبار در برنامه‌ریزی درسی به گونه ای عمل کرده است که در یک مرحله‌ای حل مسائل را برای ما لاینحل بگذارند تا به هدف مطلوب نرسیم.

آیت الله ناصری تصریح کرد: آنها در برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای ما جایی برای تدین ، دینداری ، هویت و فکر کردن نگذاشته‌اند و هیچ تکلیفی به دانشجو برای فکر کردن در باره آنچه در برای آنها ارایه کرده‌اند ، نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه بر نداشتن ضعف در عمل ، قدرت تصمیم گیری ، برنامه ریزی ، اندیشه و توکل بر خدا که راه و شیوه زندگی امام راحل بود تاکید کرد.

رییس دانشگاه یزد هم گفت: دانشگاه میبد یک دانشگاه فرهنگی و تاثیر گذار در میبد و حتی در استان یزد است ، این  دانشگاه اساتید مومن و متعهد جذب کرده و ما کمترین نسبت کارمند به هیات علمی در دانشگاه میبد داریم.

دکتر عباس کلانتری افزود: این موضوع نشان دهنده این است که کارمندان دانشگاه از دل و جان مایه می‌گذارند و هیات علمی نیز بسیاری اوقات نیازهای دانشگاه را برطرف می‌کنند و دانشجویان بسیار خوبی هم داریم.

عباس نیک نژاد رییس دانشگاه میبد نیز گفت:دانشگاه میبد با گذشت بیش از یک دهه از تاسیس نسبت به دانشگاههای دیگر در تراز خودش و به عبارتی دانشگاههای در حال توسعه پیشرفت چشمگیری تاکنون داشته‌است.

عباس نیک نژاد افزود: این دانشگاه هم اکنون نزدیک به ۸۳ هیات علمی دارد و در مجموع  ۶۵ نفر کارمند قراردادی ، شرکتی و پیمانی و رسمی در این دانشگاه خدمت می‌کنند و سه هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه هستند.

رییس دانشگاه میبد برنامه های فرهنگی اجرا شده در عملکرد چهارماهه این دانشگاه را ۱۷۷ مورد شامل مسابقات ورزشی ، مسابقات متنوع کتابخوانی و زندگی نامه شهدا و پرداختن به برنامه‌های مهدویت ، جهاد تبیین ، بیانیه گام دوم انقلاب ، عفاف و حجاب و فرزندآوری عنوان کرد.

در این نشست از برگزیدگان مسابقات حفظ قرآن بین فرزندان کارمندان و اساتید این دانشگاه تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد مقام معظم رهبری فرزند آوری یزد دانشگاه یزد امام جمعه یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد مقام معظم رهبری فرزند آوری میبد مقام معظم رهبری فرزند آوری یزد دانشگاه یزد امام جمعه یزد دانشگاه میبد برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه