Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@00:25:42 GMT

مهاجم پرسپولیس؛ آقای گل مصاحبه‌ و خط و نشان!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۳۸۵

مهاجم پرسپولیس؛ آقای گل مصاحبه‌ و خط و نشان!

به گزارش همشهری‌آنلاین، در روزهایی که زمزمه جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس سر زبان‌ها افتاده، این بازیکن یک مصاحبه بلند بالای دیگر انجام داده و گفته: «تا وقتی آقای گل نشوم، از پرسپولیس نمی‌روم.» حقیقت آن است که در ۲ سال گذشته انبوهی از مصاحبه‌های مختلف با این مضمون از عبدی منتشر شده است. او مدام وعده درخشش و آقای گلی می‌دهد، اما در عمل پله به پله در حال تنزل است و این اواخر حتی از اینکه نیمکت‌نشین همیشگی تیم باشد هم احساس ناراحتی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به شکلی عجیب حتی شایعه شد غیبت او در بازی پایانی فصل برابر فجرسپاسی به‌دلیل جراحی زیبایی بینی بوده که اگر صحت داشته باشد، واقعا نوبر است!

این روزها درخشش‌های مهدی عبدی فقط به عرصه رسانه‌ها محدود شده است. اساسا در یکی از همین مصاحبه‌های پرشمار بود که او به‌خودش لقب «مار زخمی» داد و حسابی بین هواداران رقیب سوژه شد. همه اینها در حالی است که از یکی مثل عبدی انتظار می‌رود به جای تمرکز روی حرف زدن، توان و انرژی‌اش را معطوف به موفقیت و اثرگذاری در زمین مسابقه کند. او قبلا به وضوح نشان داده از استعداد کافی برخوردار است، اما غالبا متهم می‌شود به اینکه به اندازه کافی دونده و جنگنده نیست و بیش از حد در فضای مجازی پرسه می‌زند. در همین راستا، هر مصاحبه جدیدی هم که از عبدی بیرون می‌آید و او برای رقبا خط و نشان می‌کشد، بیشتر مطمئن می‌شویم که در زمین خبری از آقای ستاره نخواهد بود!

کد خبر 682675 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید