Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@00:33:49 GMT

ایران چگونه استرالیا را شکست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۳۹۳

ایران چگونه استرالیا را شکست داد؟

تیم ملی والیبال ایران درحالی مقابل استرالیا به پیروزی رسید که ملی پوشان ایران تیم برتر میدان بودند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.   این دیدار در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۵ به سود تیم ملی والیبال ایران پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران در این بازی در حمله عملکرد قابل قبولی داشت و توانست ۴۸ امتیاز از حمله به دست آورد درحالی که استرالیا تنها ۴۰ امتیاز از این بخش کسب کرد.

در دفاع روی تور شاگردان عطایی برتر از استرالیا بودند و ایران توانست ۱۲ امتیاز از دفاع کسب کند درحالی که استرالیا تنها ۹ امتیاز از دفاع کسب کرد. در سرویس، ایران ۵ امتیاز و استرالیا ۲ امتیاز مستقیم کسب کردند. تیم ملی والیبال ایران از اشتباهات استرالیا ۲۸ امتیاز کسب کرد درحالی که تیم ملی والیبال استرالیا ۲۵ امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آورد تا ایران نشان دهد که تیم برتر میدان است و موفق شود به پیروزی در این بازی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال 2022 تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟