Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اینکه تمام نانوائیها به این دستگاه مجهز شدند، دریافت یارانه به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوائیها پرداخت خواهد شد .

با این طرح تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند تمام تراکنش ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوا بر اساس پخت نانی که انجام می دهد یارانه نان را دریافت خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منزوی می گوید: فروش کیلوئی نان در شهرستان لردگان طرحی آزمایشی و نتایج در حال بررسی است؛ چون قرار است تمام نانوائی ها به دستگاه کارت خوان به صورت عددی مجهز شوند بهتر است تمام نانوائی ها از یک روش مشترک استفاده کنند.

آقای ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: تمام نانوائیها در سطح استان، به مرور دستگاه کارت خوان را دریافت خواهند کرد و پس از تکمیل طرح مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در پخت نان اجرا خواهد شد .

با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت؛ جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی ها است

به گفته ابراهیمی، در این طرح، برای نانوائیها هم مبلغ 15 درصد تشویقی در نظر گرفته شده است که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می شود .

بیشتر بخوانید

تشکیل ۷۹ فقره پرونده تخلف در حوزه آرد و نان در چهارمحال و بختیاری

آقای نعمت الله تقی زاده مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: در این طرح قیمت نان هیچ تغییری نخواهد داشت و قیمت های قبلی در نانوائی ها اعمال می گردد .

قانونمند و نظام مند کردن سیستم نانوائیهای کشور و جلوگیری از هدر رفت آرد از اهداف این طرح است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پخت نان دریافت یارانه شبکه یکپارچه چهارمحال و بختیاری دستگاه کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری