Web Analytics Made Easy - Statcounter

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد که این صندوق هیچ حساب فعالی در پیام رسان توئیتر ندارد.

به گزارش ایران اکونومیست از صندوق بازنشستگی کشوری، به دنبال فعال شدن برخی حساب های توئیتری با آرم رسمی صندوق بازنشستگی کشوری با نام های کاربری حاوی" cspf" به اطلاع ذینفعان  و تمامی کاربران فضای مجازی می رساند این صندوق هیچ حساب فعالی در پیام رسان توئیتر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که چنین فعالیت‌هایی سوء استفاده از آرم و عناوین مرتبط با صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می‌شود که هیچ ارتباطی با صندوق بازنشستگی ندارد، این صندوق حق پیگیری قضایی و برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است.

صندوق بازنشستگی در این گزارش تاکید کرده است: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از اخبار و گزارش‌های صندوق بازنشستگی کشوری از سایت اطلاع‌رسانی به نشانی cspf.ir و همچنین صفحه رسمی این صندوق در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/cspfnews و پیام‌رسان بله به نشانی https://ble.ir/cspfnews۹۷ استفاده کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: توییتر ، صندوق بازنشستگی کشوری ، بازنشستگان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توییتر صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟