Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:11:05 GMT

معرفی۲۰ مربی خارجی به باشگاه استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۶۵۵

معرفی۲۰ مربی خارجی به باشگاه استقلال!

استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی رزومه مربیان خارجی زیادی را مورد ارزیابی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی در حال رایزنی با گزینه‌های مختلفی است تا بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. در این میان، مسئولان این باشگاه مشغول بررسی پرونده گزینه‌های ایرانی و خارجی هستند و با دقت در حال بررسی جوانب مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاق جالب و شاید عجیبی که در این بین رقم خورده این است که پرونده و روزمه کاری ۲۰ سرمربی خارجی به دفتر باشگاه مدیرعامل استقلال فرستاده شده تا در صورت مورد تایید قرار گرفتن، باب مذاکره با آن‌ها گشوده شود. این روزمه‌های از سوی ایجنت‌های مختلف به باشگاه استقلال ارائه شده و هر کدام مدعی هستند گزینه‌های مدنظرشان توانایی قهرمان کردن استقلال را خواهند داشت. از سوی دیگر، اما خبر می‌رسد آجرلو تمایلی به تصمیم گیری عجولانه در این زمینه ندارد و می‌خواهد در مشورت با معاونان باشگاه، بهترین گزینه را به عنوان سرمربی انتخاب کند.

کد خبر 581201

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال روزنامه استقلال جوان سرمربی استقلال سرمربی جدید استقلال کیست معرفی سرمربی جدید استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!