Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: به عملکرد بازیکنانم در ست سوم مقابل ایران افتخار می‌کنم که بسیار خوب بازی کردند.

به گزارش ایران اکونومیست، دیوید پرستون روز یکشنبه و پس از شکست شاگردانش برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طور که توقع داشتیم پیش نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در طول ست دوم چند مورد چالش داشتیم که می‌توانست ورق بازی را به سود استرالیا برگرداند. آن هم در ستی که با دو امتیاز اختلاف به اتمام می‌رسد، تنها سه امتیاز اختلاف داشتیم. به همین خاطر این چالش برای ما بسیار سخت بود.

پرستون ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش عنوان کرد: به عملکرد بازیکنانم در ست سوم افتخار می‌کنم که بسیار خوب بازی کردند. اما در ست چهارم ایران دوباره کنترل بازی را به دست گرفت و نتوانستیم از پس مدافعین ایرانی در این ست که عملکرد کاملا متفاوتی نسبت به ۲ بازی قبل داشتند، بربیاییم.

وی با اشاره به تیم بسیار جوانی که دارند، تصریح کرد: خیلی نکات را باید یاد بگیریم. تنها سه مسابقه از ۱۲ بازی خود را انجام دادیم. اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن ها در مورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به اینجا آموخته‌اند که به موفقیت آنها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم استرالیا که تاکنون تیمش در سه بازی برابر حریفان شکست خورده است، در پایان گفت: از روحیه ورزشکاری بازیکنانم بسیار راضی هستم. همچنین به نمایشی که تا کنون از خود به نمایش گذاشته‌ایم افتخار می‌کنم. اما طبیعتا به دنبال نتایجی بهتر از این هستیم.

تیم‌های ایران و استرالیا از گروه اول لیگ ملت‌ها در شهر برازیلیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک حریف را شکست دادند تا به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند و با ۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گیرند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: استرالیا ، لیگ ملت‌های والیبال ، تیم ملی والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استرالیا لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹