Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@22:30:10 GMT

خرید لوازم یدکی اصلی تویوتا و لکسوس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۸۱۳

خرید لوازم یدکی اصلی تویوتا و لکسوس یکی از دغدغه های مالکان این خودروها است چراکه اجناس بسیاری در بازار وجود دارند که به اسم جنس اصلی فروخته می شوند اما نه تنها اصلی نیستند بلکه حتی کیفیت یک کالای دست دوم یا معمولی را هم ندارند.

استفاده از برخی از این لوازم یدکی فیک و غیراصلی گاهی اوقات نه فقط اتلاف پول است بلکه می تواند باعث آسیب به خودرو هم بشود چون از استانداردهای لازم پیروی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این حرف درباره بعضی از لوازم یدکی لکسوس و تویوتا مثل قطعات خارجی این خودروها صد درصد صدق نکند اما قطعه غیراصلی اگر در بخش های داخلی خودرو استفاده شود، به طور جدی خطر آسیب به خودرو را افزایش می دهد. حتی مواردی مثل شلنگ های انتقال نیز باید استاندارد باشند و کیفیت کافی داشته باشند.

در این مقاله چند راه برای خرید لوازم اصلی لکسوس و همچنین خرید اینترنتی قطعات اصلی تویوتا را آموزش می دهیم و راهنمایی تان می کنیم که برای خرید روغن موتور ولور و آیسین بهتر است از چه روشی اقدام کنید.



راهنمای خرید لوازم اصلی لکسوس و تویوتا

بسیاری از مالکان تویوتا و برخی از لکسوس سواران هنوز هم فقط با فروشنده های محل زندگی خود و به شیوه حضوری معامله می کنند و مثلاً دنبال خرید لوازم یدکی لکسوس در تهران هستند یا مثلاً اگر در شهر دیگری زندگی کنند دنبال خرید لوازم یدکی لکسوس در اصفهان هستند، در حالی که اکنون عصرِ تجارت الکترونیک و بازارهای اینترنتی است. در ادامه توضیح می دهیم که اگر یک فروشگاه معتبر باشد فرقی نمی کند که حضوری خرید کنید یا اینترنتی.

نکات لازم برای خرید لوازم اصلی لکسوس و تویوتا :

خرید قطعات تویوتا از فروشگاه معتبر

اولین و مهم ترین نکته در خرید لوازم یدکی تویوتا و لکسوس و کلاً هر خودرویی این است که از فروشگاه معتبر خرید کنید. اگر فروشگاه معتبر باشد و سابقه خوبی داشته باشد، فرق نمی کند که خریدتان حضوری باشد یا اینترنتی.

برای خرید لوازم یدکی اصلی تویوتا و لکسوس می توانید از فروشگاه معتبر «فرست یدک» اقدام به خرید اینترنتی کنید. در بخش آخر این مقاله با عنوان «چرا به فرست یدک اعتماد کنیم» توضیح داده ایم که چرا این فروشگاه را می توان جزء فروشگاه های معتبر در این عرصه دانست.



به جنس بسته بندی و ظاهر کالا دقت کنید

یکی از چیزهایی که می تواند نشان دهد قطعه ای که خریده اید اصلی است یا نه، بسته بندی آن است. معمولاً اجناس غیر اصلی با بسته بندی هایی متفاوت که کیفیت چاپ روی آن ها پایین تر است فروخته می شوند. البته این موضوع همیشه جواب نمی دهد.



به قیمت های عجیب مشکوک باشید

هیچ ارزانی بی حکمت نیست! اگر دیدید فروشنده ای قیمت کالایی از لوازم یدکی تویوتا یا لکسوس را با اختلاف بسیار زیادی کمتر از دیگر فروشگاه ها اعلام می کند، به این فروشگاه مشکوک شوید. جنس اصلی باید قیمت نسبتاً یکسانی در بیشتر فروشگاه ها داشته باشد و تفاوت قیمت آن ها نباید چندان زیاد باشد.

اگر جنسی بیش از حد ارزان است، حتماً جنس تقلبی است که به اسم کالای اصلی فروخته می شود.



از متخصصان کمک بگیرید

اگر خودتان در تشخیص قطعه اصلی تویوتا و لکسوس مشکل دارید یا تجربه کافی در این زمینه ندارید، می توانید از یک متخصص برای این کار مشورت بگیرید. برای این کار می توانید از مشاوره رایگان متخصصان سایت فرست یدک کمک بگیرید. (شماره واتس اپ و همچنین شماره تماس مشاوره رایگان در پایین سایت درج شده است 09027297485).

البته واقعیت این است که برخی از قطعات هم به این صورت هستند که تا باز نشوند و بخش های تشکیل دهنده آن بررسی نشود، نمی توان تشخیص داد که قطعه اصلی هستند یا فیک.

چرا خرید اینترنتی لوازم یدکی لکسوس و تویوتا بهتر است؟

در این بخش می خواهیم یک راهنمای کلی داشته باشیم برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لکسوس و تویوتا و بگوییم که چرا بهتر است این محصولات را اینترنتی بخریم.

تصور کنید نیاز داشته باشید لوازم یدکی تویوتا کمری یا لوازم یدکی لکسوس nx یا لوازم یدکی لکسوس rx 350 را تهیه کنید. اول باید زمان زیادی را صرف این کنید تا ببنید کدام فروشگاه قطعه مورد نیاز شما را دارد و بعد از اینکه این فروشگاه را پیدا کردید باید زمان بیشتری را صرف رفتن تا آنجا یا خرید از آنها بکنید. حالا تصور کنید محل این فروشگاه از شما دور باشد. آیا خرید یک قطعه ساده زمان زیادی از شما نمی گیرد؟ طبیعی است بهترین کار این است که از روش های غیرحضوری استفاده کنید.

امروزه برخی از فروشگاه ها قطعات مورد نیاز شما را با پیک ارسال می کنند اما مطمئن ترین راه استفاده از خدمات فروشگاه هایی مثل « فرست یدک » است که سایت معتبر دارند.

اگر بخواهیم در یک نگاه کلی بگوییم، می توانیم این نکات را به عنوان مزایای خرید اینترنتی لوازم یدکی نام ببریم:

صرفه جویی در زمان و هزینه

امکان جستجو بین تعداد بسیار زیادی کالا

امکان مقایسه سریع بین محصولات در فروشگاه های مختلف

امکان بررسی اعتبار فروشگاه با بررسی مجوزهایی مثل اینماد

سهولت خرید و امکان دریافت محصول در منزل یا تعمیرگاه مد نظر



راهنمای خرید روغن موتور

علاوه بر موضوع خرید لوازم یدکی تویوتا و لکسوس، موضوع دیگر این است که روغن موتور مناسب برای لکسوس و تویوتا چیست. اگر بخواهیم درباره خرید روغن موتور مناسب تویوتا و لکسوس صحبت کنیم باید یک مقاله جداگانه در این باره تهیه کنیم اما دو مدل از برندهای روغن موتور که برای این کار مناسب اند و معمولاً مشتری های خاص خودشان را دارند برند روغن موتور ولور (Wolver) و همچنین روغن موتور آیسین (Aisin) است.



راهنمای خرید روغن موتور ولور

روغن موتور ولور (Wolver) یکی از بهترین روغن موتورهای اروپاست که در آلمان تولید می شود. این شرکت در انگلستان و اسپانیا هم دفتر مستقیم دارد و در این سه کشور هم حضور فعال دارد.

روغن موتور ولور توانسته استانداردهای لازم برای خودروهای اروپایی آن هم در کشوری سخت گیر مثل آلمان را کسب کند و از این جهت، یکی از بهترین برندهای روغن موتور حال حاضر در ایران است.

برای خرید این محصول می توانید از بخش « خرید روغن موتور » اقدام به خرید اینترنتی و مطمئن کنید.

انواع روغن موتورهای ولور که در فروشگاه فرست یدک در دسترس است:

روغن موتور 1 لیتری سوپر داینامیک ولور (10W-40)

روغن موتور 4 لیتری اولترا تک ولور (5W-30)

روغن موتور 4 لیتری سوپر تک ولور (5W-40)

روغن موتور 5 لیتری سوپر داینامیک ولور (10W-40)

روغن موتور ultra tec ولور (5W-30)

روغن موتور سوپر لایت ولور (10W-40)

روغن موتور سوپر لایت ولور(10W-40)

روغن موتورultra tec ولور (5W-40)



راهنمای خرید روغن موتور آیسین

یکی دیگر از روغن موتورهای مناسب برای تویوتا و لکسوس روغن موتور آیسین است که در فروشگاه روغن موتور فرست یدک در دسترس است. این نوع روغن موتورها در انواع و حجم های مختلف به فروش می رسند. مثل روغن موتور تمام سنتزی آیسین ۱ لیتری یا روغن موتور تمام سنتزی ۴ لیتری و انواع دیگر.



روغن گیربکس لکسوس و تویوتا

حالا که بحث روغن شد و دو برند معروف برای روغن موتور را معرفی کردیم بد نیست محصول مهم دیگر یکی از این دو شرکت را هم معرفی کنیم. این محصول روغن گیربکس است.



روغن گیربکس آیسین Aisin

روغن گیربکس آیسین در مدل های زیر در فروشگاه فرست یدک موجود است:

روغن گیربکس اتوماتیک 1 لیتری ایسن (AFW)

روغن گیربکس اتوماتیک 1 لیتری ایسین CVT (CFEX)

روغن گیربکس اتوماتیک 4 لیتری ایسین (AFM-VI)

روغن گیربکس اتوماتیک 4 لیتری ایسین CVT (CFEX)

روغن گیربکس اتوماتیک ایسین (AFW+)



چرا به فرست یدک اعتماد کنیم

در بخشی از مقاله گفتیم اگر دنبال خرید لوازم یدکی اصلی لکسوس و تویوتا هستید، مهم ترین کاری که می توانید بکنید این است که از یک فروشگاه معتبر خرید کنید. فروشگاه معتبر فروشگاهی است که :

تجربه کافی در زمینه عرضه قطعات یدکی دارد

تخصصش قطعات یدکی تویوتا و لکسوس است

سابقه و عملکرد درخشانی دارد

مجوزهای لازم را اخذ کرده و فعالیتش کاملاً ثبت شده و قانونی است

«فرست یدک» هم فروشگاهی است که تمام این ویژگی ها دارد. ما نماد الکترونیکی اینماد (eNAMAD) داریم یعنی فرست یدک در پایگاه ساماندهی وبسایت های فروشگاهی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است.

گذشته از این، با سایت های معتبری مثل دیجی کالا هم همکاری می کنیم و کالای خود را در آن عرضه می کنیم و قادریم قیمت های رقابتی برای اجناسمان تعیین کنیم. همچنین بخش فروشگاه «فرست یدک» درگاه پرداخت مستقیم پارسیان دارد که نشان دهنده ثبت شدن رسمی کسب وکار ما است.

سابقه کار فرست یدک و عملکرد پرسنل آن هم برای مشتریان آشنا است و همیسه سعی کرده‌ ایم مشتریان بیشتری جذب کنیم و مشتریان قبلی خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم نه اینکه اولین خرید مشتریان را به آخرین خریدشان تبدیل کنیم.

3 سؤال پرتکرار مرتبط با موضوع:

بهترین روغن موتور برای تویوتا و لکسوس چه روغن موتوری است؟

برای مدل های مختلف باید روغن موتورهای مختلفی استفاده کنید اما به طور کلی روغن موتورهای تویوتا، ولور و آیسین برای این کار مناسبند

 

آدرس فروشگاه معتبر لوازم یدکی تویوتا و لکسوس را از کجا پیدا کنم؟

فروشگاه فرست یدک یک فروشگاه معتبر فروش قطعات تویوتا و لکسوس است که لینک سایت آن در این مقاله در دسترس است

 

برای خرید لوازم یدکی لکسوس و تویوتا باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در این مقاله، نکاتی که هنگام خرید لوازم یدکی لکسوس و تویوتا باید به آن ها توجه کنید، نوشته ایم

 

خلاصه و نتیجه گیری

در این مقاله درباره خرید لوازم یدکی لکسوس و تویوتا صحبت کردیم و توضیح دادیم برای خرید قطعات تویوتا و لکسوس باید به چه نکاتی توجه کنیم تا قطعه اصلی بخریم.

همچنین درباره روغن موتور مناسب لکسوس و تویوتا هم صحبت کردیم و دو برند معروف روغن موتور که برای این خودروها مناسب است را معرفی کردیم.

منبع: الف

کلیدواژه: روغن گیربکس اتوماتیک برای خرید لوازم خرید روغن موتور روغن موتورهای فروشگاه معتبر خرید اینترنتی راهنمای خرید برای این کار فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

اگر بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساطی، بدون واسطه از فروشندگان معتبر محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی بخرید چطور؟ آیا حاضر هستید وارد وب‌سایتی شوید که شما را با مجموعه‌ای از برندهای معتبر این محصولات آشنا می‌کند و با تیم پشتیبانی خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن کالای مورد نیازتان را خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم تا خیالتان از بابت خرید محصولات لوازم دیجیتال و خانگی راحت شود و با همین مقدار پولی که الان دارید، خرید خود را انجام دهید.

با کالامارکت بیشتر آشنا شوید؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاهی است که در آن تعداد زیادی از فروشندگان محصولات دیجیتال و خانگی انواعی از محصولات خود را به مشتریانی که به دنبال خرید اقساطی هستند و می‌خواهند کالاهای با کیفیتی را خریداری کنند، عرضه کرده‌اند. شما با مراجعه به کالامارکت می‌توانید به‌صورت اقساطی، همین الان کالای موردنظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر از ایران هستید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن به در منزل شما ارسال میشود.

اگر نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در کالامارکت شک دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده در این وبسایت دارای گارانتی هستند. مزایای خرید از کالامارکت به این موارد محدود نمی‌شود در بخش بعدی مقاله به طور کامل مزایای خرید از این مارکت پلیس را معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید از کالا مارکت اگر پول کافی برای خرید محصولات خانگی و دیجیتال مورد نیازتان را ندارید کالا مارکت برای شما مناسب است. بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید و وام خود را در اقساط تعیین شده پرداخت کنید. برای بازپرداخت اقساط وام خود کمترین کارمزد برای شما در نظر گرفته می‌شود. بعد از دریافت کالای خریداری شده، ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما وجود دارد. تنوع محصولات دیجیتال و خانگی کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک یا اینماد است و با خیال راحت میتوانید هزینه کالای موردنیازتان را از درگاه‌های بانکی این وب‌سایت بپردازید. در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید می‌توانید کالای خود را در منزل تحویل بگیرید. تمامی کالاهای ارائه‌شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. اگر قبل از خرید، حین خرید یا حتی بعد از خرید سؤالی داشتید، میتوانید هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، از راهنمایی تیم پشتیبانی کالامارکت استفاده کنید.

چه محصولاتی در کالامارکت به فروش می رسد؟

محصولات ارائه شده در کالا مارکت را می‌توان به چهار دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱. لوازم خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید یا می‌خواهید وسایل خانه خود را تکمیل یا تغییر دهید، می‌توانید در کالامارکت انواعی از وسایل مختلف نظیر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولر گازی را که توسط شرکت‌های معتبری نظیر دوو، جی پلاس و اسنوا ساخته شده‌اند، تهیه کنید.

۲. کالاهای دیجیتال: اگر به دنبال خرید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند و کنسول بازی آن‌هم به‌صورت اقساطی هستید، کالامارکت برای شما مناسب است.

۳. لوازم صوتی و تصویری: انواعی از برندهای مختلف تلویزیون، اسپیکر، ساندبار و بلندگو را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

۴. شمش و طلای گرمی: اگر به دنبال خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف (بالای یک گرم) هستید، در کالامارکت تنوعی از این محصول را پیدا خواهید کرد.

چگونه از کالامارکت به صورت اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی کالاهای موجود در بازارگاه کالامارکت لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا باید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار در وب‌سایت «مانیسا» طی کنید و وام موردنظر خود را با داشتن چک صیادی بنفش دریافت کنید. سپس باید وارد سایت کالامارکت شوید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام را انجام دهید. در مرحله بعد می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. در هنگام انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید. جمع بندی

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، به کالامارکت مراجعه کنید. کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاه فروش محصولات با کیفیت خانگی و دیجیتال است. در این وب‌سایت فروشندگان معتبر محصولات متنوعی از کالاهای خود را به دست مشتریان میرسانند. داشتن پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا، گارانتی و نماد اعتبار الکترونیک خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

کد خبر 848639

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لوازم یدکی رنو
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟