Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@23:01:54 GMT

زلاتانِ استقلالی‌ها در آستانه تمدید قرارداد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۹۰۶

زلاتانِ استقلالی‌ها در آستانه تمدید قرارداد

شرایط بحرانی استقلال موجب شده تا امید به ماندگاری ستاره‌های این تیم به کمترین میزان ممکن برسد اما با این وجود مهاجم بی‌حاشیه آبی‌پوشان به دنبال تمدید قرارداد خود است.

به گزارش مشرق، آرمان رمضانی یکی از خریدهای ۲ فصل پیش استقلال بود که هواداران بابت حضور وی در این تیم انتقادهای زیادی به کادر فنی و مدیریت آن زمان باشگاه داشتند اما او بدون توجه به حواشی به کار خود ادامه داد و در شرایط سخت یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی که در لیگ بیست و یکم کمتر از دیگر مهاجمان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت چند گل حساس به ثمر رساند که برخی از این گل‌ها زمینه‌ساز قهرمانی استقلال شد.

بیشتر بخوانید:

تکرار آمار مجیدی۱۰۰سال طول میکشد

هر چند که شرایط کنونی قهرمان لیگ بیست و یکم بدتر از ۱۵ تیم دیگر است و ستاره‌های این تیم تصمیم به کوچ از اردوگاه آبی‌پوشان دارند اما رمضانی به باشگاه وفادار مانده و اکنون در صف تمدیدی‌ها قرار گرفته است. رمضانی در صورت جدایی کوین یامگا و ارسلان مطهری می‌تواند به یکی از مهمترین عناصر هجومی این تیم تبدیل شود.

البته ماندگاری زلاتانِ استقلالی‌ها به تفکر مربی آینده این باشگاه مربوط خواهد شد مربی که هنوز  وجود خارجی ندارد و زمان تعیین آن نیز مشخص نیست.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت کوین یامگا امیر ارسلان مطهری آرمان رمضانی استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی تمدید قرارداد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد