Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از رقبای ایران در جام جهانی 2022 شب گذشته در رقابت های لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا به نتیجه تساوی بدون گل رضایت داد.

گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس بعد از این تساوی، گفت: عملکرد خوبی داشتیم. برخی از نکات است که باید به بازیکنانم گوشزد کنم تا بهتر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خط میانی عالی بودیم و دو یا 3 فرصت گلزنی داشتیم ولی قدر موقعیت ها را ندانستیم.

وی افزود: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و رقیب تنها دفاع کرد. ما در این بازی خیلی خوب توپ را به گردش درآوردیم و توپ را از میانه زمین به خط حمله منتقل کردیم. کلا بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم برنده بازی شویم.

سرمربی سه شیرها ادامه داد: ما در این بازی به هری کین و رحیم استرلینگ اعتماد زیادی داشتیم. آنها در سطح باشگاهی عملکردی فوق العاده داشتند ولی در سطح ملی نتوانستند عملکرد باشگاهی خود را پیاده کنند. ما تیم برتر میدان بودیم و باید برنده می شدیم ولی قدر موقعیت های خود را ندانستیم.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ساوت گیت سرمربی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در دربی لندن برابر چلسی به یک نتیجه درخشان دست یافت. آنها موفق شدند رقیب همشهری را با ۵ گل بدرقه کنند. بن وایت یکی از ستاره‌های توپچی‌ها در بازی بود و توانست در نیمه دوم دو گل به ثمر برساند. او پس از پایان دیدار در مورد برخی نکات بازی با خبرنگار بی‌بی‌سی صحبت کرد.

پیروزی پرگل امشب؟
عملکرد شگفت انگیز از همه ما. مهم این است که به راه خود ادامه دهیم و بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. واضح است که این یک بازی بزرگ بود و ما از آن با سربلندی خارج شدیم. در کورس حساسی هستیم و مشخص نیست چگونه به پایان خواهد رسید. امیدوارم لیورپول و منچستر سیتی امتیاز از دست دهند. ما فقط می‌توانیم کاری که دست خودمان است را کامل انجام دهیم و قهرمانی به نتایج دیگر هم بستگی دارد.

دو گل مقابل چلسی؟
گل اول نتیجه حضورم در بهترین مکان و در بهترین زمان ممکن بود. گل دوم یک سانتر بد بود که خوشبختانه وارد دروازه شد. خیلی خوش‌شانس بودم. پاس خوبی از طرف اودگارد آمد و من فقط می‌خواستم سانتر کنم اما شانس آوردم که سانتر افتضاحم وارد دروازه شد.

عملکرد هاورتز و زدن دو گل؟
شگفت‌انگیز. او مستحق این وضعیت عالی است. از وقتی که وارد باشگاه شده بی‌وقفه تلاش کرده است. هیچوقت نمی‌شود فهمید او چقدر خوب است تا وقتی که در کنار او بازی نکنی.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی