Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط‌عمومی کنگره یاد شده عالیه مهرابی افزود: مراسم اختتامیه این کنگره به رغم برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده، جهت همدردی با خانواده های داغدار حادثه یاد شده  ،لــغـو و متعاقبا تاریخ برگزاری آن به اطلاع علاقه مندان می رسد.

وی هدف از برگزاری کنگره مذکور را ترویج فرهنگ ناب رضوی بیان کرد و اظهار کرد: مراسم آغاز به کار این کنگره در عمارت تاریخی قجری ابرکوه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرابی خاطرنشان کرد: در این کنگره با حضور شاعرانی از کشورهای هندوستان، پاکستان، تایلند و شعرخوانی شاعران برجسته کشوری سعید بیابانکی، حامد عسکری، هادی جان فدا و سیداحمد علوی حضور داشتند.

نخستین میزبانی ابرکوه از امام رئوف حضرت علی ابن الموسی رضا (ع) در ۱۷ آبان سال  ۱۹۵ هجری قمری است که آن امام همام سیر مدینه تا مرو را طی و در این ابرکوه چند روزی بیتوته کردند.

 مسجد بیرون ابرکوه منزلگاه آن امام رئوف که مکان مقدسی است مورد احترام همگان و حتی گردشگران داخلی و خارجی است و ۱۷ آبان هر سال در سالروز ورود امام هشتم شیعیان (ع) به ابرکوه مردم ومسئولان این شهر در آیین با شکوهی این روز که در واقع تکریم و تجلیل از ولایت است را گرامی می دارند.

برچسب‌ها حرم امام رضا یزد شعر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا یزد شعر حرم امام رضا یزد شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز