Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد تیمش در شروع لیگ ملت‌ها ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از بی ساکر، ایتالیا با تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل انگلیس، پس از سه بازی در صدر جدول گروه خود در لیگ ملت‌ها قرار گرفت. روبرت مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اذعان کرد که از شروع تیم کم‌تجربه‌اش در لیگ ملت‌ها شگفت زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتزوری بدون مارکو وراتی، فدریکو کیزا و آندره‌آ بلوتی عملکرد خوبی در دیدار با انگلیس در لیگ ملت‌ها داشت و یک امتیاز از استادیوم مولینوکس به دست آورد. ایندیدار تکرار فینال یورو ۲۰۲۰ نیز بود. در آن دیدار ایتالیا در ومبلی در ضربات پنالتی انگلیس را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد. اکنون ایتالیا پس از سه بازی با پنج امتیاز، بالاتر از مجارستان، آلمان و انگلیس که با دو امتیاز در انتهای گروه هستند در صدر جدول قرار گرفته است.

روبرتو مانچینی گفت: بازی خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه اول. با این حال شایسته زدن گل بودیم که به آن نرسیدیم. راستش را بخواهید، انتظار این عملکرد خوب را از ایتالیا نداشتم. فکر می کردم بدتر از این ها باشیم. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. راه طولانی و پرخطری در انتظار ماست. مطمئناً باید گل‌های بیشتری در دیدارهای بعدی بزنیم و اگر داوید فراتسی در پنج دقیقه ابتدایی گلزنی می‌کرد بازی متفاوت بود. انتظار نداشتم در این سه هفته با هم اینقدر خوب کار کنیم. مهم این است که ما سبک فوتبال خود را تغییر نداده‌ایم.

مانچینی در ادامه با تمجید از لونزو پلگرینی گفت: پلگرینی سبک فوتبال خودش را دارد. او نه مثل جوزپه جیانینی و نه مثل فرانچسکو توتی است. فکر می کنم او می تواند با گذشت زمان بسیار بهتر شود، زیرا او هم در حمله و هم در دفاع بسیار خوب است. گاهی اوقات او توپ‌هایی را که نباید از دست می‌دهد، اگر این نقص را در بازی خودش برطرف کند می‌تواند به سادگی یکی از بهترین های جهان در پست خود شود.

ایتالیا یکی از تیم های بزرگ است که حضور در جام جهانی را از دست داد و در دیدار برابر مقدونیه شمالی شکست خورد و به این ترتیب قهرمان یورو ۲۰۲۰ در کمال شگفتی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور ندارد. روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز از لیگ ملت‌ها به عنوان میدانی برای ساخت تیم ملی ایتالیا برای سال‌های آتی یاد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روبرتو مانچینی ، تیم ملی فوتبال ایتالیا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روبرتو مانچینی تیم ملی فوتبال ایتالیا لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)