Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@00:15:15 GMT

پروازهای حج از فرودگاه امام (ره) آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۱۱۷

پروازهای حج از فرودگاه امام (ره) آغاز شد

وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از دست‌اندرکاران مراسم حج امسال،‌گفت: با وجود محدودیت‌های انجام پروازها حج با یک ایرلاین، برنامه‌ریزی خوبی برای انتقال زائران به خانه خدا انجام شده است.

به گزارش مشرق، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی بامداد امروز در در مراسم بدرقه اولین گروه زائران ایرانی خانه خدا در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: حج،سفر بیادماندنی و تاریخی و یک تحول بزرگی را در زندگی هر زائری به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مشخص شدن سهیمه حج ایران و محدودیت‌های ما، برای انجام پروازها فقط با یک ایرلاین، جلسات متعددی در وزارت راه،  و شهرسازی برگزار شد و شرکت فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها بسیج شدند تا ماموریت مهم را عملیاتی کنند.

بیشتر بخوانید:

کارشکنی عربستانی‌ها در صدور ویزا برای زائران ایرانی حج تمتع ۱۴۰۱

وی ادامه داد: بر این اساس ۱۷ فرودگاه به‌اضافه فرودگاه حضرت امام امروز ماموریت انتقال زائران را بر عهده دارند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که ما خادم زائران هستیم،‌ گفت: همه موظف هستیم که برنامه‌ریزی خوبی برای سفرها زائران فراهم کنیم. انجام امور حج موضوعی است که دست‌اندرکاران متفاوتی دارد از جمله سازمان حج، سپاه، نیروی انتظامی. از اینها قدردانی می‌کنم و از زائران خانه خدا التماس دعا داریم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت حج حج تمتع حج تمتع 1401 خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748241

دیگر خبرها

  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان