Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوربین امنیتی حصار باغ وحش شهر آماریلو در تگزاس آمریکا تصویر موجود عجیبی را ثبت کرده است.

به گزارش فرارو، عکس‌های شمایلی عجیب و غریب و ناشناخته درست بیرون باغ وحش شهر تگزاس مقام‌های رسمی را سردرگم کرده است.

دوربین امنیتی حصار باغ وحش آماریلو این شکل و شمایل مرموز را در ساعات اولیه روز ۲۱ مه ضبط کرد.

موجود دیده‌ شده در تصویر ثابت منتشرشده در وب‌سایت خبری این شهر هر چه که هست روی دو پا ایستاده است و حالا [مقام‌ها] می‌خواهند نظر‌های احتمالی دیگر را در مورد این موجود ناشناخته آماریلو بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وب‌سایت مربوط به این شهر آمده است: آیا آدمی است که کلاه عجیبی به سر گذاشته و دوست دارد شب‌ها به پیاده‌روی برود؟ گرگ صحرایی (کایوتی) بزرگی است که روی پا‌های عقبش ایستاده؟ چوپاکابرا (موجودی افسانه‌ای) است؟ این رازی است که آماریلو برای گشودنش نیاز به کمک دارد.

مایکل کاشوبا، مدیر پارک‌ها و مجموعه‌های تفریحی شهر آماریلو، گفت: ما فقط می‌خواهیم مردم آماریلو کمی با این قضیه تفریح کنند.

وی افزود: مهم است که در نظر داشته باشیم این موجود بیرون باغ وحش آماریلو بوده است. هیچ نشانه‌ای از تلاش برای ورود به باغ وحش دیده نمی‌شود.

مسئولان گفتند هیچ حیوان یا انسانی صدمه ندیده است و نشانه‌ای از هیچ‌گونه فعالیت مجرمانه وجود ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: فرارو

کلیدواژه: حیات وحش باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی

پهپاد انتحاری جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هنوز نام آن اعلام نشده است، ساختاری مشابه پهپاد انتحاری «لنست» روسی دارد و می‌توان این پهپاد جدید را در زمره مهمات پرسه‌زن نیز دسته‌بندی کرد.

مهمات پرسه‌زن به دسته‌ای از تسلیحات اطلاق می‌شود که پس از پرتاب، توسط سامانه‌های اپتیکی و حرارتی، به‌سمت هدف روانه می‌شود و با گشت‌زنی در آسمان، هدف موردنظر را پیدا و سپس آن را منهدم می‌کند.

این دسته از تسلیحات کاربرد قابل‌توجهی در رزم زمینی و به‌خصوص عملیات‌های ضدکمین دارند و با توجه به ابعاد کوچک و قابل حمل بودن توسط نفر به سلاحی مناسب برای نیرو‌های زمینی بدل شده‌اند.

چنانچه این پهپاد جدید با الگوگیری از پهپاد لنست روس‌ها ساخته شده باشد، می‌بایست مشخصاتی شامل مداومت پروازی ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، وزن محموله ۳ الی ۶ کیلوگرم و حداکثر برد ۴۰ کیلومتر داشته باشد که آن را به سلاحی کارآمد برای نیرو‌های زمینی کشورمان بدل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • (ویدئو) لحظه عجیب گرفتار شدن میمون در دهان کروکودیل
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما | ویدئو
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله