Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شبکه جوانان رضوی استان اصفهان گفت: در ۱۱ روز گذشته ۵۰۰ برنامه توسط خادمان امام رضا(ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود توکلی‌زاده امروز یکشنبه بیست‌ودوم خردادماه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تشریح برگزاری پانزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید، اظهار کرد: امسال سهم استان اصفهان سه کاروان بود که یکی از این کاروان‌ها در شهر کاشان و شهرستان‌های نطنز و آران و بیدگل مستقر بود و دو کاروان دیگر در شهر اصفهان تحت عنوان تشکل ره‌پویان وصال حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ برنامه در ۱۱ روز گذشته توسط خادمان امام رضا (ع) برگزار شد، تصریح کرد: حضور در بیمارستان‌ها، زندان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز توانبخشی، تشکل‌های مردمی و دیدار با خانواده شهدا از جمله آنها بود. آزادی زندانیان در شهرستان مبارکه نیز اتفاق خوبی بود که در همین ایام شاهد آن بودیم.
مدیر مجموعه فرهنگی رهپویان وصال و دبیر شبکه جوانان رضوی استان اصفهان، ادامه داد: این جشن‌ها با هدف زیارت از راه دور امام رضا (ع) در جای جای کشور برگزار می‌شود که با همکاری شهرداری اصفهان این برنامه‌ها به شکل خوبی انجام شدند.
وی افزود: حضور در آرامستان باغ رضوان، حضور در اجتماع روز دختر شهرداری منطقه ۱۴ و جشن‌های شهرداری منطقه شش و منطقه ۱۰ از جمله رویدادهایی بود که با همکاری شهرداری اصفهان در روزهای اخیر برگزار شد و تلاش ما این بود که بهترین شکل به محبان امام رضا (ع) خدمت کرده باشیم.

کد خبر 565928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دهه کرامت میلاد امام رضا ع میلاد حضرت معصومه زیر سایه خورشید شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)