Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدعباس احمدپناهی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با انتقاد از توجه نداشتن فدراسیون کاراته به سبک‌ها و انجمن‌ها، اظهار داشت: مسوولان فدراسیون می‌گویند سبک‌ها بازوان ما هستند اما فکر می‌کنم سبک‌ها فقط بازوان مادی فدراسیون هستند. در واقع آنها منبع درآمدی هستند تا پولی به حساب فدراسیون واریز کنند و استفاده بهینه از آنها نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی مواقع هم مانع فعالیت آنان می‌شوند و برنامه‌هایشان با مسابقات و برنامه‌های فدراسیون تداخل دارد.

وی با بیان اینکه سبک‌ها و انجمن‌ها با این شرایط به‌زودی تعطیل خواهند شد، ادامه داد: فدراسیون چندی است کاراته‌وان‌ها را با دریافت ورودی برگزار می‌کند. بحث این است اگر کاراته‌وان برگزار می‌شود، راهکار برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران چیست؟ بهتر است مسوولان خروجی این رقابت‌ها را هم بگویند. آیا نفرات برتر رنکینگ وارد تیم ملی یا انتخابی می‌شوند یا فقط مسابقه برگزار می‌شود.

پناهی عنوان کرد: اخیرا برنامه‌ریزی مسابقات قهرمانی کشور هم انجام شده و در فصولی است که بازیکنان درگیر درس نیستند. وقتی مسابقات به این شیوه برگزار می‌شود دیگر سبک‌ها چه زمانی برای مسابقات خود دارند. آیا ورزشکار می‌تواند برای مسابقات سبکی هم هزینه کند و توان پرداخت دوباره دارد؟ وقتی حکم قهرمانی صادر می‌کنیم برای امضای فدراسیون و امضای رئیس باید پول بدهیم. در واقع سبک‌ها در درآمدها سهمی ندارند و فقط باید هزینه کنند.

وی گفت: پیشنهادم این است تا برگزاری تعدادی از کاراته‌وان‌ها را هم به سبک‌هایی بدهند که توان برگزاری دارند. در نهایت نفرات اول و دوم را هم به انتخابی تیم‌های ملی دعوت کنند. این مسائل باعث ایجاد انگیزه می‌شود تا بازیکن بداند که فعالیت در سبک نیز برایش خروجی دارد.

رئیس اسبق فدراسیون کاراته افزود: اگر فدراسیون نخواهد روش خود را تغییر دهد دیگر چیزی از سبک‌ها نمی‌ماند. اگر سبکی نباشد، کاراته‌ای وجود نخواهد داشت. اکنون در این شرایط سخت اقتصادی، مربیان، داوران، ورزشکاران و تمامی جامعه کاراته باید در سامانه ثبت نام کرده و پول بدهند، بهتر است به خانواده بزرگ این رشته کمک کنیم نه اینکه آنها تنها منبع درآمد باشند. از خودمان سوال کنیم برای دریافت پول از آنان، چه کاری برایشان انجام داده‌ایم؟

پناهی تصریح کرد: برای تمدید کارت مربیگری باید کلاس بازآموزی از سوی فدراسیون برگزار و مربیان در آن شرکت کنند. در حالی‌که مسائل فنی باید از سوی سبک مطرح شود یا مجوز کلاس داوری که به سبک‌ها می‌دهند بیشترین هزینه‌ها از جمله حق الزحمه مدرس، هتل و غیره برعهده سبک است و بیشترین درآمد برای فدراسیون که این روند خوب نیست.

رئیس انجمن شیتوریو هایاشی ایران گفت: حتی آنقدر برای سبک‌ها و انجمن‌ها ارزش قائل نیستند که در کنار امضای رئیس فدراسیون روی احکام، امضای مسوول سبک را هم قرار دهند. در حالی که در خارج از ایران و در هر سبک، نماینده آن سبک را می‌شناسند.

وی افزود: چرا سبک‌ها در مجمع فدراسیون کاراته نیستند. هیات‌ها باید باشند اما در کنار آنها نمایندگان سبک‌ها نیز باید حق رای داشته باشند. همچون کمیسیون ورزشکاران و داوران باید در سبک‌ها نیز انتخابات داخلی انجام شده و چند نماینده آنها در مجمع حاضر شوند. همه روسای هیات‌ها هم در یک سبکی فعالیت می‌کنند. امیدوارم فکر اساسی‌تر داشته باشند چراکه با این شیوه، سبک‌ها بزودی دچار چالش‌های اساسی می‌شوند.

پناهی تصریح کرد: چه انگیزه‌ای برای کار کردن باقی مانده است. یک سبک، نیرو را از صفر می‌سازد و تحویل فدراسیون و تیم ملی می‌دهد اما فدراسیون هیچ کاری برای سبک‌ها انجام نمی دهد.

وی در پایان گفت: مطمئن باشید ایجاد انگیزه و تعامل به نفع کاراته کشور است چرا که همه ما در یک مسیر گام برمی‌داریم و باید به یکدیگر کمک کنیم.

برچسب‌ها فدراسیون کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته فدراسیون کاراته سوپر لیگ کاراته کاراته فدراسیون کاراته سبک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه هستند که به سوی رشد و شکوفایی حرکت می‌کنند گفت: بی شک تمام پیشرفت‌های کشور و جامعه کارگری در مسیر زندگی، نشات گرفته از رشد پویایی فکر و اندیشه ورزی بوده و آن جامعه‌ای موفق است که با تفکر تکامل یافته جلو می‌رود و هر جامعه‌ای ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتراستفاده کند توسعه و پیشرفت رونق دو چندان پیدا می‌کند.

امام جمعه تبریز افزود: در دین اسلام، برای نیروی کار در حوزه منابع انسانی و نیروی فعال جامعه، برنامه‌ها و دستورات ارزشمندی آمده است که هر کدام چراغ راه مدیریت کلان جامعه برای رسیدن به نظام اسلامی است و در همین خصوص کارگران از اهمیت و جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و برای این قشر توصیه‌های فراوانی شده است.

وی رویکرد‌های اقتصادی که برای نامگذاری سال‌های گذشته توسط مقام معظم رهبری تعیین شده را نشان ازاهمیت و موقعیت کارگران بعنوان ستون‌های اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: باید با تاسی به سیره پیامبر اسلام و ائمه معصومین علیهم السلام مسیر درست ترسیم شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب همواره دغدغه معیشت کارگران دارند و برای رفع این مشکلات بیانات مبسوطی باارایه راهکار‌های عملی ارائه کرده اند گفت: باید مسئولین امر به این دغدغه‌ها توجه کنند و بدانند توجه به تورم ومعیشت کارگران و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، به همت همین کارگران است.

امام جمعه تبریز ضمن اشاره به اینکه دولت و مجلس باید برای بهبود کسب و کار تلاش مضاعف کنند و از کارگر دقیق حمایت کنند اظهار داشت:برای این منظور تنها شعار کافی نیست بلکه نیازمند حمایت عملی هستیم و در این راستا تامین امنیت شغلی کارگر، توجه به معیشت کارگر، تامین مسکن و ساماندهی قرارداد‌های کار از مهمترین دغدغه‌های این بخش باشد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» شعار امسال هفته کار و کارگر است و رهبر معظم انقلاب توجه به محیط و بهداشت و سایر مسایل کارگر را از مهمترین بخش‌های رشداقتصادی کشور دانستند.

فتحی افزود: به لطف خدا شاهد آرمش صنعتی در استان هستیم که مایه ارزش افزوده و امنیت شغلی در کشوراست و علیرغم تلاش معاندین و دشمنان در ایجاد اختلال در صنعت، کارگران ما مانع این تلاش‌ها شدند و باز همدشمنان را مایوس کردند.

در پایان مراسم از کارگران نمونه و شاخص استان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد