Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:38:01 GMT

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی، رقیب پیدا کرد!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۲۶۶

بارسلونا برای جذب لواندوفسکی، رقیب پیدا کرد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته خبری امروز __ یک شنبه بیستم و دوم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* در صورتی که انتقال لواندوفسکی به بارسلونا بی نتیجه باقی بماند، منچستریونایتد به رقابت برای جذب مهاجم بایرن مونیخ می‌پیوندد.

* پس از اینکه بارسلونا تأیید کرد عثمان دمبله قرارداد جدیدی با هیچ باشگاهی امضا نکرده است، چلسی شدیداً پیگیر جذب او است.

* آرسنال در حال مذاکره با فولام تازه صعود کرده به لیگ برتر انگلیس برای فروش برند لنو دروازه بان خود به این تیم است.

دیلی میرر:

* آرسنال از جمله باشگاه‌هایی است که وضعیت مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید را زیر نظر دارد تا در صورت امکان، او را به خدمت بگیرد.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال لیورپول در نظر دارد فصل آینده نات فیلیپس مدافع خود را به صورت قرضی به بورنموث بفرستد.

گاردین:

* لیورپول برای خرید داروین نونز، مهاجم بنفیکا به توافق شفاهی دست یافته است و در حال تکمیل مدارک و پرداخت بند فسخ ۸۵ میلیون پوندی این بازیکن است.

دیلی تلگراف:

* پیشرفت لیورپول در راه جذب داروین نونز به این معنی است که سادیو مانه مهاجم این تیم در آستانه جدایی از آن فیلدی‌ها و پیوستن به بایرن مونیخ است.

دیلی میل:

* طبق اعلام رسانه‌ها، تیم فوتبال تاتنهام در حال مذاکره برای جذب ریچارلیسون مهاجم اورتون با قراردادی به ارزش ۵۱ میلیون پوند است.

* لیورپول در تلاش است تا هزینه انتقال داروین نونز را کاهش دهد. این درحالی است که جولیان وارد، مدیر تیم فوتبال بنفیکا، ۸۵ میلیون پوند برای مهاجم اروگوئه ای، از لیورپول طلب کرده است.

* مایک اشلی، مالک سابق نیوکاسل، پس از تماس با مدیران باشگاه دربی کانتی، با شک و تردید در مورد مسائل مالی مربوط به کریس کرشنر (مدیر فعلی باشگاه)، تلاش خود را برای نجات دربی کانتی از وضعیت بد مالی، انجام خواهد داد.

دیلی استار:

* روبرت لواندوفسکی به شدت با انتقال به بارسلونا در تابستان امسال مرتبط بوده است، اما منچستریونایتد اکنون می‌تواند این مهاجم لهستانی را از آبی اناری‌ها هایجک کرده و به خدمت بگیرد.

سان اسکاتلند:

* جاش دویگ، مدافع باشگاه هیبرنیان، توسط بولونیا به عنوان جانشین بالقوه آرون هیکی مورد هدف قرار گرفته است، که قرار است به برنتفورد بپیوندد.

کد خبر 581212

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا فوتبال اروپا بازیکن فوتبال تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا بایرن مونیخ تیم فوتبال بایرن مونیخ بوندسلیگا بوندس لیگای آلمان آلمان لالیگا اسپانيا لیورپول تیم فوتبال لیورپول آرسنال تیم فوتبال آرسنال لواندوفسکی روبرت لواندوفسکی باشگاه آرسنال منچستر یونایتد تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس لیگ انگلیس لیگ برتر فوتبال انگلیس لیگ برتر انگلیس روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های ورزشی انگلیس روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان روزنامه های امروز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • کمک بایرن به کین
  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • قطعی: آرنه اسلوت وارث میراث یورگن کلوپ شد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟