Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آیین کلنگ زنی ساخت هشتاد و ششمین کلانتری پایتخت با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تنهایی شهردار منطقه ۸ و حجت الاسلام و المسلمین صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری برگزار شد.

 حسین نظری در خصوص همکاری شهرداری با نیروی انتظامی در تامین زمین کلانتری‌های مورد نیاز پایتخت گفت: طبق قانون شهرداری موظف است در تامین کلانتری‌های مورد نیاز با نیروی انتظامی همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۸ زمین برای ساخت کلانتری آماده است، افزود: برای تملک زمین و ساخت کلانتری حداکثر همکاری را با نیروی انتظامی انجام می‌دهیم. 

وی با اشاره به کمبود سرانه کلانتری در منطقه ۸ گفت: به جهت افزایش امنیت، خاصه در ناحیه٣ منطقه ٨ به زودی احداث ساختمان کلانتری در دستور کار شهرداری منطقه قرار می‌گیرد و با همت بالاتر این ساختمان به بهره برداری می رسد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در ناجا برای سال ١٤٠١ گفت: بر این اساس قرار است ٢٠ کلانتری به شرط تامین زمین از سوی شهرداری 
در تهران بزرگ احداث شود.

وی افزود: روزانه ١٢ هزار نفر مراجعه کننده شخصی به کلانتری ها وجود دارد که افزایش تعداد کلانتری ها زمینه‌ساز امنیت در شهر و ام القرای جهان اسلام می‌شود.

در ادامه این مراسم فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ راه اندازی کلانتری جدید در این منطقه را یکی از اولویت های مطالبات مردمی عنوان و تصریح کرد: ١٥ سال است که شهروندان این منطقه برای راه اندازی کلانتری سوم درخواست داشته‌اند، به طوری که اولین درخواست شهروندان در دیدارهای مردمی در مساجد در خصوص همین مساله بوده است.

سومین کلانتری منطقه ۸ با مساحت یک هزار و ٦٠٠ متر مربع به صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه و نیروی انتظامی ساخته می شود. شهرداری منطقه ۸ مسئول ساخت ساختمان سه طبقه در زمین اختصاص یافته از سوی نیروی انتظامی است.

گفتنی است؛ درحال حاضر در تهران ۸۵ کلانتری وجود دارد و طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی مقررشده است، تعداد کلانتری‌های تهران به ۲۰۰ عدد برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کلانتری تهران همکاری شهرداری نیروی انتظامی منطقه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان