Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@19:59:58 GMT

جزییات کشف یک نوزاد رها شده در فارس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۲۷۹

معاون اجتماعی بهزیستی فارس جزئیات کشف نوزاد رهاشده در خیابانی درشهرستان گراش فارس را توضیح داد. ناطقان: معصومه فروتن در خصوص رهاشدن یک کودک در شهرستان گراش، گفت: این کودک رها شده دارای مشکل عفونت و افت اکسیژن بوده که در حال حاضر در ان آی سیو بیمارستان گراش بستری است.
 
به گفته معاون اجتماعی بهزیستی فارس،  چنانچه این کودک مشکل خاصی نداشته باشد پس از ترخیص در شیرخوارگاه مرکز استان پذیرش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
او در ادامه توضیح داد که در کل استان پذیرش نوزاد تنها در یک شیرخوارگاه آن هم به مرکزیت شهرستان شیراز انجام می‌شود و هر کودکی در هر جایی رها یا مورد کودک آزاری قرار گرفته باشد در این مرکز پذیرش می‌شود.
 
معاون اجتماعی بهزیستی فارس یادآورشد: بحث پذیرش با کودک رها شده جداست و شاید از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان تعداد ۲۱ نوزاد پذیرش شده داشتیم که تنها ۲ تا ۳ مورد این موارد رها شده بودند و مابقی از طریق بیمارستان بوده است. منبع: عصر ایران برچسب ها: کشف ، نوزاد رها شده ، فارس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف نوزاد رها شده فارس رها شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر فارس در گفتگوی اختصاصای با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: تاکنون ۲۴ هزار مادر غیر شاغل داری سه فرزند در استان فارس، بیمه شده اند و نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری هم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
حسن کمالی افزود: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به صورت رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان تأکید کرد: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۱۷۴ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان فارس، در این طرح ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است