Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تعدادی از ساکنان مسکن مهر اسدآباد با ارسال پیامی حل مشکل تردد  و توقف خودروهای سنگین در این منقطه را خواستار شدند.

به گفته ی این افراد ، حرکت خودورهای سنگین در ساعات مختلف شبانه روز باعث آزار و سلب آسایش اهالی شده است.

آقای اسدی که از ساکنان مسکن مهر اسدآباد است می گوید: گاهی اوقات هنگام استراحت شب هنگام تردد خودروهای سنگین در این منطقه سروصدای زیادی ایجاد می کند و خواب را از ساکنان ایم منطقه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بسیاری از مواقع هم این خودروها صبح خیلی زود از کوچه خارج می شوند و روشن کردن خودرو و حرکت آن در سکوت صبح برای اهالی مزاحمت ایجاد می کند.

یکی دیگر از ساکنان این منطقه نیز در می گوید:به‌علت داشتن بچه ی کوچک ، تردد وسایل سنگین باعث آزار ما می‌شود و ما نگران تردد فرزندان خود در کوچه هستیم  این خواسته من و همه همسایگان است که با رانندگان متخلف برخورد شود.

آقای بهروز گفت: ما گناهی نکرده ایم که در ساعات مختلف شبانه روز به اجبار باید صدای آزار دهنده تردد وسایل سنگین را تحمل کنیم.

در همین راستا و برای پیگیری مشکل، گفت و گویی با سرهنگ افشین یاری،فرمانده انتظامی اسدآباد داشته ایم.

سرهنگ یاری گفت:طبق قانون، رانندگان این وسایل باید خودروهای خود را در پارکینگ نگهداری کنند و پارک آن در سطح شهر تخلف است.

او گفت:پلیس راهور به طور روزانه در این نقاط حضور می یابد  و پلیس بجز جریمه اقدام دیگری نمی تواند در برخورد با مالکان این وسایل انجام دهد و در صورت مشاهده پارک خودور های سنگین در داخل شهر اعمال قانون انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت:اگر ساکنین خواستار برخوردی قاطعتر با رانندگان متخلف وسایل سنگین هستند باید به مراجع قضایی شکایت کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس پارک خودروها مزاحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان