Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:06:12 GMT

بازگشت احمد نور به پرسپولیس منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۵۵۴

بازگشت احمد نور به پرسپولیس منتفی شد

به گزارش ایرنا، حضور مهدی قایدی و احمد نوراللهی بازیکنان سابق سرخآبی‌ها در تیم شباب الاهلی امارات با فراز و نشیب‌ زیادی همراه بود تا جایی که آنان در مقطعی از فصل جایی در ترکیب اصلی تیم نداشتند. اما با کناره‌گیری «مهدی علی» سرمربی این تیم و حضور لئوناردو ژاردیم سرنوشت این ۲ بازیکن در فصل جدید مسیرهای متفاوتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نشریه عربی در گزارشی با اشاره به شرایط ۲ بازیکن ایرانی تیم شباب الاهلی نوشت: به نظر می‌رسد که مهدی قایدی در فصل پیش‌رو جایی در ترکیب تیم ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. اما احمد نوراللهی شرایط بهتری نسبت به باشو فوتبال ایران دارد.

در گزارش این نشریه عرب زبان آمده است که لئوناردو ژاردیم سبک بازی احمد نور را قبول دارد و این بازیکن در تیم ماندگار می‌شود.

ماندگاری نوراللهی یکی از اخبار ناامید کننده فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس بود زیرا احتمال بازگشت وی به پرسپولیس کمتر از هر زمان خواهد رسید. اما قایدی مسیر متفاوتی در پیش دارد و برخی از حضور قرضی وی در تیم استقلال با الغرافه قطر خبر می‌دهند. هدایت تیم الغرافه بر عهده آندره‌آ استراماچونی است.

البته فرهاد مجیدی سرمربی تیم الاتحاد کلباء نیز نگاه ویژه‌ای به شاگرد سابق خود دارد.

برچسب‌ها آندره آ استراماچونی مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس آندره آ استراماچونی مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

صحبت‌های دیروز توماس توخل باعث ایجاد شایعات جدیدی شده است

طرفداری | در حالی که گزینه‌های بایرن مونیخ برای نشستن روی نیمکت این تیم در فصل آینده یکی پس از دیگری منتفی می‌شود، به نظر نمی‌رسد احتمال ماندن توماس توخل در این باشگاه دیگر به صورت کامل منتفی نیست.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ توماس توخل می‌تواند تصور کند پس از این فصل نیز در بایرن مونیخ بماند. هر چند باشگاه تاکنون هیچ صحبتی در این‌باره با او نداشته اما مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی باواریایی‌ها نیز می‌توانند ادامه یافتن همکاری‌شان با این سرمربی را متصور شوند.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد

در هر حال برای اولین‌بار، گزینه ماندن توخل دیگر به صورت 100 درصد توسط هیئت مدیره نادیده گرفته نمی‌شود. همچنین برخی بازیکنان کلیدی مانند مانوئل نویر نیز در صحبت‌های داخلی از توخل حمایت کرده‌اند.

با این حال برای ماندن توخل باید تکلیف چیزهای زیادی مشخص شود و وضعیت بسیار پیچیده است. اتفاقات زیادی رخ داده که از جمله آن‌ها می‌تواند به صحبت‌های اولی هونس و اتهاماتش به توخل اشاره کرد. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اشتوتگارت، درها را باز کرد و باید دید آیا مدیران بایرن نیز به او نزدیک می‌شوند یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!