Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@14:13:20 GMT

نویر: آلمان هنوز آماده نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۶۶۹

نویر: آلمان هنوز آماده نیست

مانوئل نویر عنوان کرد که تیمش هنوز برای حضور در جام جهانی آماده نیست.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از بیلد، در ادامه بازی‌های دور سوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، دیشب (شنبه) چندین بازی در لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد که در یکی از بازی‌ها مجارستان برابر آلمان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژولت ناگی در دقیقه برای مجارستان گلزنی کرد و  یوناس هافمن سه دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند.

مانوئل نویر پس از سومین تساوی یک بر یک آلمان در سومین بازی خود در لیگ ملت ها همچنان  عقیده دارد این تیم خیلی نیاز به پیشرفت دارد. نویر گفت: ما همیشه گفته‌ایم که در حال توسعه هستیم و می‌خواهیم این روند را با نگاه به جام جهانی ادامه دهیم. امشب دیدید که هنوز آماده نیستیم. باید از این دیدار و توقف برابر مجارستان درس بگیریم. البته که ما از این تساوی ناامید هستیم زیرا انتظار بیشتری داشتیم. حدود پنج ماه مانده به شروع جام جهانی، تیم هنوز به صورت کامل آماده نشده است. البته نباید همیشه درباره چیزهای منفی صحبت کنیم. نکات مثبت زیادی نیز در بازی ما بوده است.

آلمان کار خود را در لیگ ملت‌ها با دیدار با ایتالیا، انگلیس و مجارستان شروع کرد و مردان هانسی فلیک امیدوار هستند بتوانند به آمادگی بالایی قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ دست یابند. کای هاورتز، تیمو ورنر و آنتونیو رودیگر ستاره های چلسی و ایلکای گوندوغان هافبک منچسترسیتی همگی در این بازی‌ها مورد استفاده قرار گرفتند. باید در دیدار بعدی برابر ایتالیا با تمام توان در خانه به میدان برویم و سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. این آخرین بازی ما در این پنجره فیفا دی است و می خواهیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

آلمان در گروه E جام جهانی با اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا یا نیوزلند هم‌گروه شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی فوتبال آلمان ، مانوئل نویر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال آلمان مانوئل نویر لیگ ملت ها جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رقابت حساس و نزدیک میان دو تیم استقلال و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچ‌یک از دو تیم از موقعیت‌های خلق شده خود به خوبی استفاده نکردند.

خلاصه بازی استقلال و تراکتور کد خبر 749853

دیگر خبرها

  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!