Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، معاون آموزش و پژوهش این دبیرخانه از برگزاری نهمین نشست شورای آموزش دبیرخانه شورا در تهران خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی غلامعلی معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت اظهار داشت: این نشست روز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در محل دبیرخانه این شورا در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی افزود: بررسی کلیات طرح متناسب سازی خدمات مدارس علوم دینی اهل سنت، سازوکار ارائه عناوین جدید دروس تکمیلی و آئین نامه شورای آموزشی و پژوهشی مراکز اسلامی از موضوعاتی است که در این نشست درباره آنها بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است شیخ سید مسعود وخشوری، شیخ خلیل بویه، ماموستا علی عرفان احمدی، آخوند عصام الدین گوگلان، مولوی محمد روشندل، مولوی خلیل اله مرتضایی، دکتر عادل ضیایی از اساتید برجسته مدارس علوم دینی اهل سنت و دانشگاه‌های کشور اعضای تشکیل دهنده شورای آموزش دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل‌سنت هستند.

کد خبر 5512176 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران اهل سنت شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت نشست علمی امام رضا ع قرآن فیلم عنکبوت مقدس معرفی کتاب قرآن کریم نشست علمی ایران تهران مشهد مقدس شیعه فعالیت های قرآنی دهه کرامت حوزه علمیه فراکسیون مهدویت شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، نشست هم اندیشی در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم، به ریاست مهران فاطمی؛ استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به نقش نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت یزد، گفت: آموزش و پرورش، بعد از نهاد خانواده مهمترین و مقدس ترین نهاد در کشور است.

وی در ادامه به جایگاه و مقام رفیع معلمین در دین مبین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته تکریم مقام معلم باید یک خیزش عمومی در راستای تکریم مقام معلم در سطح جامعه شکل گیرد.

فاطمی با بیان اینکه تکریم مقام معلمین باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل و نهادینه شود، خاطرنشان کرد: تکریم معلمین نباید منحصر به یک هفته خاص باشد بلکه اوج آن باید در این هفته باشد.

استاندار یزد در ادامه به ویژه برنامه های بزرگداشت مقام معلم اشاره و بر برگزاری این برنامه ها در شان جامعه فرهنگیان و به بهترین نحو ممکن تاکید کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228789 برچسب‌ها استان یزد دانشگاه فرهنگیان آموزش و پروش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • تکریم مقام معلم به یک فرهنگ و خیزش عمومی تبدیل شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود