Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های «حشد شعبی» عراق طرح تروریست‌های تکفیری داعش برای انجام عملیات تروریستی علیه غیرنظامیان در استان «صلاح الدین» را ناکام گذاشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی نیرو‌های حشد شعبی در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. نیرو‌های حشد شعبی به تازگی یکی از طرح‌های بقایای داعش در عراق را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، تروریست‌های تکفیری داعش برای انجام عملیات تروریستی علیه غیرنظامیان در منطقه «سید غریب» واقع در جنوب استان صلاح الدین برنامه ریزی کرده بودند. با این حال، دخالت به موقع نیرو‌های حشد شعبی تلاش آن‌ها را ناکام گذاشت.

نیرو‌های حشد شعبی در جریان عملیات خنثی سازی طرح تروریستی داعشی ها، موفق شدند شماری از آن‌ها را بازداشت کنند. برخی از افرادِ بازداشت شده از جمله عناصر تحت تعقیب دستگاه‌های اطلاعاتی عراق بودند.

پیشتر عدنان محمد التمیمی کارشناس امور امنیتی عراقی به نقش مهم حشد شعبی عراق در تامین امنیت مرز‌های غربی این کشور اشاره کرد.

وی افزود: سطح تهدیدات در مرز‌های غربی عراق به ویژه با توجه به وجود اردوگاه الهول در سوریه که بیش از بیست هزار تروریست را در خود دارد و تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد، بالاست.

التمیمی تاکید کرد: حضور نیرو‌های حشد شعبی در بخش‌هایی از مرز‌های غربی تضمینی برای امنیت ملی عراق است و این حضور به کاهش رخنه‌های امنیتی به میزان هفتاد درصد منجر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حشد الشعبی داعش عراق نیرو های حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه