Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@16:22:23 GMT

حمله فیزیکی به خوان گوایدو

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۹۵۱۶

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا طی بازدید از یک منطقه روستایی مورد حمله فیزیکی قرار گرفت؛ همچنین اعضای گروه این رهبر تعدادی از افراد حزب حاکم را به انجام این حمله متهم کردند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، براساس یک تصویر منتشر شده، در حالیکه مردم دور خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و تحت حمایت ایالات متحده جمع شده بودند، شخصی پیراهن این رهبر اپوزیسیون را پاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت موازی ونزوئلا اعلام کرد گروهی که با "حزب سوسیالیت متحد ونزوئلا" (PSUV) در ارتباط است، به گوآیدو حمله و توهین کرده؛ رهبر اپوزیسیونی که برای اتحاد و سازماندهی حزبش پیش از انتخابات مقدماتی برنامه‌ریزی شده به روستاهای این کشور آمریکای جنوبی سفر کرده است.

خوان گوآیدو با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود، این حمله را به عنوان یک "کمین" در منطقه «سن کارلوس» ونزوئلا توصیف کرد؛ منطقه‌ای که در ۱۶۸ مایلی (۲۷۰ کیلومتری) جنوب‌غرب کاراکاس قرار دارد. اما وی افزود که چنین اتفاقی او را از ادامه فعالیت‌هایش بازنخواهد داشت.

این رهبر اپوزیسیون ونزوئلا گفت: «افرادی که امروز حمله کردند و از اعضای رژیم و حزب حاکم هستند باید پاسخگوی چنین اتفاقی باشند.»

این درحالیست که رهبران PSUV که به رسم همیشه بیانیه‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون‌های دولتی منتشر می‌کنند، اما هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده‌اند. منبع: ایسنا برچسب ها: حمله فیزیکی ، خوان گوایدو ، رهبر اپوزیسون ونزوئلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله فیزیکی خوان گوایدو رهبر اپوزیسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند