Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@13:38:52 GMT

مطالبات شهروندان گلشهر از رئیس‌جمهور

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۹۶۰۸

مطالبات شهروندان گلشهر از رئیس‌جمهور

شهردار گلشهر گفت: اجرای روشنایی و عملیات آسفالت محور ۱۳ کیلومتری شهر در توان شهرداری نیست و کمک دولت در این بخش نیاز اساسی مدیریت شهری گلشهر است.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نبود کمربندی در گلشهر و خاص بودن شکل هندسی شهر که از اتصال چهار روستا تشکیل شده و بلوار میانی به طول ۱۳ کیلومتر، برای رفع نقاط حادثه‌خیز و تأمین روشنایی و آسفالت بودجه‌های فرادست نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت احداث کمربندی گلشهر، افزود: احداث کمربندی گلشهر نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت است تا با یک طراحی خاص تنها خودروهای سنگی از مسیر کمربندی عبور کنند و پویایی اقتصاد شهر حفظ شود.

شهردار گلشهر با اشاره به تعویق در احداث شهرک صنعتی گلشهر، خاطرنشان کرد: گلشهر صنعتگران زیادی دارد، اما به دلایل نامشخص همکاری لازم در احداث شهرک صنعتی انجام نمی‌شود.

محمودی سردخانه را نیاز مبرم شهر دانست و تصریح کرد: کشاورزان محصولات خود را تنها در یک فصل برداشت می‌کنند، اما به دلیل نبود سردخانه تمام محصولات وارد بازار می‌شود و آنان مجبور به فروش محصولات خود با قیمت پایین هستند. در چنین شرایطی شاهد ضرر باغداران و کشاورزان هستیم و جوانان شهر انگیزه و رغبتی برای روی آوردن به شغل کشاورزی ندارند.

وی ادامه داد: با ایجاد زیرساخت‌ها می‌توان روند مهاجرت را معکوس و کشاورز را به کار ترغیب کرد تا زمینه برای اشتغال‌زایی، تأمین بازارهای داخلی و ایجاد طبیعت بکر فراهم شود.

شهردار گلشهر با بیان اینکه تکمیل مجموعه ورزشی ۹ دی و زمین چمن مصنوعی گلشهر نیازمند حدود چهار میلیارد تومان اعتبار است، تصریح کرد: با توجه به استعدادهای ورزشی این منطقه و قهرمانی چند دوره تیم‌های فوتبال گلشهر در لیگ شهرستان، حتی یک زمین چمن بزرگ در شهر وجود ندارد و ورزشکاران برای تمرین باید به شهرهای همجوار مراجعه کنند.

محمودی با بیان اینکه ریزگردها سلامت و کیفیت زندگی شهروندان در محله ورزنه گلشهر را تحت تأثیر قرار داده است، افزود: لازم است بیابان‌زدایی دشت شمال در سطح ملی در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه کارگاه فراوری سنگ‌های معدنی شهر گلشهر با پیشرفت پنج درصدی برای تکمیل به ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: با وجود معدن گدار سرخ در مجاورت شهر گلشهر و مجوز صادر شده برای استفاده از سنگ‌های دورریز این معادن، شهرداری در نظر دارد با احداث کارگاه فراوری سنگ‌ها ضمن اشتغال‌آفرینی، قدمی در مسیر رونق تولید، درآمد پایدار شهرداری و صادرات محصولات فروری شده، بردارد.

کد خبر 575017

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلشهر گلپایگان شهردار گلشهر آسفالت معابر سیستم روشنایی محورهای مواصلاتی پروژه هاي عمراني شهرهاي ايران شهرک صنعتی سوال از رئیس جمهور پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی مدیریت شهری برنامه ریزی شهری برنامه ریزی توسعه شهری سفر رییس جمهور به اصفهان مطالبات مطالبات از دولت سیزدهم مطالبات مردم مطالبات شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران