Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری صبح یکشنبه در دیدار با اساتید و کارکنان دانشگاه میبد با اشاره به اهمیت خلاقیت در پرورش نسل جدید اظهار داشت: خلاقیت و نوآوری باید به گونه ای در بحث آموزش و پرورش نسل جدید وارد شود تا این نسل بتوانند نسبت به مسائل و مشکلات زندگی بهترین عملکرد را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث آموزش باید به نحوی مطرح شود که اولویت در این مسیر، تفکر باشد و دانشجو و دانش آموز به اهمیت این موضوع پی ببرند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت اعتماد به نفس در زندگی هر فرد، عنوان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه و مدارس باید در جهت افزایش اعتماد به نفس افراد جامعه پیش بروند زیرا این مهم زیربنای شکوفایی و کشف استعداد نسل جدید است.

ناصری، همت و پشتکار را از عوامل اصلی موفقیت در تمامی مراحل زندگی دانست و تصریح کرد: در زندگی هیچگاه نباید راکد شد و همیشه باید در حرکت بود تا به موفقیت رسید اما نباید فراموش کرد که غرور عامل مخرب و بدترین آفت در مسیر زندگی است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و نقش امام (ره) در این مسیر باشکوه، افزود: علت به انجام رسیدن انقلاب تلاش و همت ستودنی امام راحل (ره) بود و تواضع امام خمینی (ره) در این مسیر به گونه ای بود که همیشه به مردم می گفتند حاکمیت این انقلاب با خداست.

امام جمعه یزد گفت: همت بلند در تمام مراحل زندگی به خصوص مراحل علمی می تواند گره گشای مسیر باشد و متاسفانه در مسائل علمی این مهم کمتر به چشم می خورد.

ناصری سوال پرسیدن را از ارکان مهم خلاقیت و آموزش دانست و بیان کرد: آموزش باید بر پایه سوال پرسیدن و سوال ایجاد کردن برای فرد یادگیرنده باشد تا قوه تحلیل و یادگیری تقویت شود.

وی، با اشاره به دو رکن مهم پیشرفت و ترقی در زندگی تصریح کرد: راهکار پیدا کردن و قدرت تصمیم گیری از ارکان مهم پیشرفت و موفقیت در زندگی است و باید توجه کرد که عقل فعال از عوامل کمک کننده در این مسیر است.

گفتنی است؛ در این دیدار از فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه میبد که در زمینه حفظ قرآن کریم فعالیت دارند تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 5512236

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل میلاد امام رضا ع مشهد امام رضا ع آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • از روان تا درمان
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم