Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله لطف الله دژکام روز یکشنبه در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به این موضوع که مردم با قدم برداشتن در راه اهل بیت (ع) خودشان را بیمه آن بزرگواران می‌کنند، ادامه داد: همین موضوع سبب شده اشتیاق و علاقه وافر مردم به این امر الهی پیش از پیش شود و هرکس با هر مقدار از بذل مال خود در این راه مشارکت و کمک کند که این امر با ارزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه توجه به این موضوع که  تمامی اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات با استفاده از نذورات مردمی است، بسیار مهم و اساسی است ، گفت: حرم های مطهر اهل بیت (ع) را مردم با جان و مال خودشان حفظ و حراست کرده اند و این امر تا امروز جلوه گر بوده و همین موضوع اهمیت این کار مقدس را نشان می دهد. 

آیت الله دژکام با اشاره به این موضوع که مردم با قدم برداشتن در راه اهل بیت (ع) خودشان را بیمه آن بزرگواران می کنند، ادامه داد: همین موضوع سبب شده اشتیاق و علاقه وافر مردم به این امر الهی پیش از پیش شود و هرکس با هر مقدار از بذل مال خود در این راه مشارکت و کمک کند که این امر با ارزشی است‌. 

رئیس هیئت امناء ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان فارس شیوه کمک گرفتن از مردم در این موضوع را بسیار خاص دانست و افزود: حتما باید اهمیت کار و قدم برداشتن در این راه مقدس که طبق آیات و روایات الهی، مورد تاکید همه مراجع و علما است، اظهار داشت: این موارد باید برای مردم بیش از گذشته شرح داده شود تا همه افراد در این فیض الهی سهیم شوند. 

امام جمعه شیراز گفت: این یک اصل مهم است که باید به تمامی دستگاهها و نهادها به‌عنوان چراغ راه منعکس و ابلاغ شود.

پیشرفت استان فارس و نگاه محبت آمیز اهلبیت (ع)

استاندار فارس نیز  با بیان اینکه خدمت به آستان مقدس ائمه اطهار (ع) توفیقی بزرگ است که خدای متعال نصیب هرکسی نمی‌کند، گفت: بدون شک پیشرفت و توسعه استان فارس  مدیون نگاه محبت‌آمیز اهل‌بیت (ع) است.

دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه هیئت امناء ستاد بازسازی عتبات عالیات  گفت: این راه پرخیر برکت را خدای متعال برای ما فراهم ساخته تا به‌واسطه اهل بیت(ع) در پیشگاه الهی آبرو کسب کنیم و این آبرو را به‌عنوان ذخیره ای با برکت برای آخرت خود داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با هر قدمی که در راه ساخت و توسعه حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) بر می داریم، استان فارس را بیمه می‌کنیم، ادامه داد: پیشرفت و توسعه استان مدیون نگاه و نظر محبت آمیز اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و ما باید قدر این قدم های خیر را بدانیم.

نماینده  دولت در استان فارس با بیان این موضوع که همه دستگاهها و نهادهای دولتی موظف به همکاری با ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات هستند، افزود: در هر دستگاه یک نفر جوان باانگیزه به‌عنوان رابط ستاد مشخص می شود تا این راه پر خیر و برکت در تمامی روستاها و دهستانها گسترش پیدا کند.

استاندار فارس اظهار کرد: در جامعه ما افرادی هستند که به شدت علاقمند هستند در این راه قدم بردارند و ما حتما باید تسهیل کننده مسیر برای این افراد جهت کمک در این راه پرخیر و برکت باشیم.

برچسب‌ها لطف الله دژکام شیراز ستاد بازسازی عتبات عالیات استانداری فارس محمدهادی ایمانیه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لطف الله دژکام شیراز ستاد بازسازی عتبات عالیات لطف الله دژکام شیراز ستاد بازسازی عتبات عالیات استانداری فارس محمدهادی ایمانیه فارس ستاد بازسازی عتبات عالیات قدم برداشتن استان فارس اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران