Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان فارس از افزایش ۷۰ درصدی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه بازدید از مجموعه انبارهای اموال تملیکی استان فارس در منطقه ویژه اقتصادی شیراز اظهار داشت: با نظارت ویژه در خصوص ساماندهی انبارها  و اصلاح رویه استعلامات گمرکی‌های تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اداره اموال تملیکی استان فارس 70 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی ضمن قدردانی از مدیرکل، کارکنان اموال تملیکی استان در راستای تعیین تکلیف، نظم و ساماندهی کالاهای موجود در این انبارها گفت:  خوشبختانه با تلاش و همت مضاعف و  کار جهاد و همکاری متقابل دادگاه انقلاب، تعزیرات حکومکتی و اموال تملیکی استان شاهد  اقدامات مثمر ثمر و مطلوبی به نسبت گذشته هستیم. 

 نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس افزود: سال گذشته ضمن بازدیدهای دوره‌ای با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل محاکم انقلاب اسلامی شیراز و مدیر کل بازرسی استان از انبارهای شیراز و همچنین مسئولان برخی حوزه‌های قضایی از انبارهای چند شهرستان،  پیگیری‌های ویژه‌ای در راستای عمل به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در جهت ساماندهی به انبارها و تعیین تکلیف اموال در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای قضایی استان در این بازدید بر حفظ و نگهداری اموال در معرض آسیب به انبارهای سرپوشیده، برگزاری نشست هماهنگی با مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و دادستانی جهت ساماندهی اموال تأکید و بیان کرد: اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر زمینه ترخیص بسیاری از کالاها و همچنین تعیین تکلیف بخش عمده‌ای از کالاهای موجود در انبارها شده است.

وی همچنین بر ادامه همکاری کارشناسان مجموعه‌های مرتبط در راستای به حداقل رساندن موجودی انبارها تأکید کرد و افزود: روند بهبودی وضعیت انبارها بخصوص نظم ایجاد شده باید ادامه یابد. 

اموال تملیکی استان هرمزگان به اداره کل ویژه ارتقاء می‌یابدمعاون وزیر اقتصاد: از سال 96 رسوب کالا در برخی گمرکات داریم/ اصلاح ساختار‌های اموال تملیکیتعیین تکلیف اموال تملیکی در هرمزگان با برگزاری مزایده 222 میلیارد تومانی سرعت می‌گیرد‌

در این بازدید مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان فارس نیز به تغییر رویکرد در رسیدگی و پیگیری امور مربوطه و حساسیت مقامات قضایی استان و سعی و تلاش کلیه همکاران در چیدمان، سازماندهی و تخلیه انبارها در طول هشت ماه اخیر اشاره کرد و افزود: تغییرات عمده  و محسوسی  به ویژه در ورود و خروج کالاها و نظم بخشی به انبار ها نسبت به هشت ماه گذشته مشاهده می‌شود.

علی صاحبکرم فرد طی گزارشی به رئیس کل دادگستری استان فارس از افزایش مبلغ فروش 104 درصدی و میزان انهدام 160 درصدی کالاها خبر داد و خاطر نشان کرد:  در مجموع تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار 70 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعیین تکلیف کالاهای موجود کالاهای موجود در انبارها اموال تملیکی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا