Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس منطقه ۶ سازمان بازرسی با بیان اینکه توزیع یارانه‌های غیر هدفمند در گذشته باعث سو استفاده‌های جدی می‌شده، گفت: اکنون با کاری که دولت انجام می‌دهد به مرور و در آینده شرایط بهتر و مشکلات به ویژه در بحث قاچاق و احتکار کمتر می‌شود. - اخبار استانها -

سید محمدمهدی طباطبایی با حضور از دفتر خبرگزاری تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به حذف ارز ترجیهی در کنترل و پیشگیری از قاچاق و احتکار، اظهار داشت: دغدغه‌های جدی در حوزه اقتصادی به علت مسائل و مشکلاتی که از ابتدا در نحوه پرداخت یارانه‌ها تخصیص می‌یافت، وجود داشت که با حذف ارز ترجیحی و اصلاحات موثر در این حوزه ما شاهد شرایط مناسب‌تری در آینده خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاری که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی انجام شد در راستای رفع این معضلات و مشکلات و برقراری عدالت است.

رئیس منطقه 6 سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه توزیع یارانه‌های غیرهدفمند در گذشته باعث سو استفاده‌هایی می‌شده، گفت: در حال حاضر با کاری که دولت انجام می‌دهد به نظر می‌رسد که به مرور و در آینده شاهد شرایط بهتری باشیم و مشکلات به ویژه در بحث قاچاق و احتکار کمتر شود.

طباطبایی ادامه داد: طبیعی است که سمت و سوی دولت حذف یارانه‌ها نیست بلکه به نوعی هدفمندی آن است و بهترین حالت آن این است که مستقیم به دست خود مردم برسد و اگر این اتفاق به صورت کامل بیفتد در حوزه‌های مختلف دغدغه‌ای نخواهیم داشت و از آنجایی که مزایای خاص برای گروه‌های خاص در حوزه‌های مختلف حذف می‌شود قطعا در آینده شاهد رشد تولید نیز در کشور خواهیم بود که ضمن رفع مشکلات از جمله احتکار و قاچاق رضایتمندی مردم بیشتر خواهد شد.

سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر برای فعالیت قاچاقچیان ناامن شدآغاز برخورد جدی با قاچاق 5 گروه کالایی از 18 خرداد / هشدار به متخلفان در فضای مجازیانهدام باند مسلح ‌قاچاق‌ موادمخدر در بدو ورود به خاک ایران/ کشف یک تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق

بازرس کل استان اصفهان با اشاره به وظایف سازمان بازرسی کل کشور گفت: وظیفه نظارت و بازرسی بر نحوه تولید، توزیع و رسیدگی به تخلفات بر عهده اداره کل صمت و تعزیرات حکومتی است، لیکن سازمان بازرسی کل کشور به صورت مستمر بر عملکرد دستگاه‌های متولی نظارت دارد و همکاری‌های لازم از زمان شروع طرح را داشته است.

طباطبایی افزود: با روند طی شده، همت دولت و اقدامات دستگاه‌های اجرایی متولی با همکاری سایر دستگاه‌ها با اجرای دقیق طرح  قطعا در آینده شاهد شرایط بهتری خواهیم بود.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • توسعه تجارت انرژی در کنار پیوستن به بریکس و شانگهای زمینه‌ساز رشد اقتصادی کشور شد