Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید روشندل هرمزی در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری منطقه ۴ زاهدان، گفت: کار بهسازی ۷ پارک این منطقه در دست انجام است و کار نورپردازی، راه اندازی سیستم صوتی برای ورزش همگانی و بهسازی سرویس بهداشتی در پارک نور زاهدان انجام شده است.

هرمزی گفت: منطقه۴ شهرداری زاهدان از جمله مناطق قدیمی شهر زاهدان است و طی سال‌های گذشته اقدامات عمرانی زیادی برای بهسازی معابر، خیابان‌ها و فضای سبز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه ۴ شهرداری گفت: برای تامین گیاهان و درختچه‌های مورد نیاز خزانه گل و گیاه را ایجاد کردیم و توانستیم ۱۲۰هزار گلدان گل و درختچه تولید کردیم که علاوه بر تامین نیاز این منطقه دیگر مناطق شهرداری زاهدان نیز بهره‌مند شده اند.

هرمزی گفت: این دو بولوار، شمال شهر و هسته مرکزی شهر را از هم جدا می‌کنند.

او گفت: دو بولوار فوق ۲و نیم کیلومتر طول و ۲.۵ متر عرض دارند به همین دلیل کار ایجاد فضای سبز در آن‌ها با دشواری زیادی انجام شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری زاهدان گفت: در این راستا ۲۵۰۰درختچه دربولوار جام جم و ۴۵۰۰ درختچه در بولوار کشاورز کاشته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حقوق شهروندی شهرداری زاهدان ۴ شهرداری منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی