Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مددجویان بهزیستی خراسان رضوی تا پایان خردادماه فرصت دارند در سامانه الکترونیکی معافیت از پرداخت هزینه انرژی مصرفی خانوار اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مسعود فیروزی در جمع خبرنگاران اظهارداشت:مددجویان بهزیستی خراسان رضوی تا پایان خردادماه فرصت دارند در سامانه الکترونیکی معافیت از پرداخت هزینه انرژی مصرفی خانوار اقدام کنند البته استفاده از آب، برق و گاز رایگان در صورتی میسر است که مددجویان، الگوی مصرفی تعیین شده از سوی وزارت نیرو و وزارت نفت را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای ثبت نام مددجویان، سامانه‌ای به نشانی Sam.behzisti.net طراحی شده گفت: مددجویان متقاضی نیازی به رفتن به دفاتر پیشخوان دولت را ندارند و می‌توانند مستقیما در این سامانه ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: سامانه پیشخوان مجازی، به گونه‌ای طراحی شده که مددجویانی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشند می‌توانند شخصا در این سامانه ثبت نام کنند و در صورت داشتن مشکل در ثبت نام یا نداشتن عضوی در خانواده که قادر به این کار باشد می‌توانند به کافی‌نت‌ها مراجعه نمایند.

راه‌اندازی صندوق صدقات الکترونیکی بهزیستی/ افزایش کمک‌های مردمی در سال جاریانتظار 14 ساله مددجویان بهزیستی برای تحویل 60 متر مسکن/ آیا پروژه مسکن‌مهر در آذربایجان‌غربی به پایان می‌رسد؟رئیس سازمان بهزیستی: 1700 نفر در اردبیل پشت‌نوبت دریافت مستمری هستند

فیروزی تصریح کرد: ثبت نام در سامانه برای بهره‌مندی از انرژی رایگان، فقط خاص مستمری‌بگیران نیست و همه‌ مددجویانی که در سامانه ارمغان بهزیستی پرونده ثبت شده دارند می‌توانند از این یارانه برخوردار شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اطلاعات ورودی در این سامانه، در هر شهرستان باید توسط بهزیستی شهرستان تأیید و سپس به استان ارسال شود گفت: استان پس از بررسی نهایی و تطبیق ثبت‌نام‌کنندگان با پرونده‌های موجود مددجویان، نتیجه را به سازمان بهزیستی کشور ارسال می‌کند.

وی تأکید کرد: همچنین سامانه ticketing.behzisti.gov.ir از سوی سازمان بهزیستی برای پاسخگویی به سؤالات، ابهامات و مشکلات متقاضیان از طریق ارسال تیکت، طراحی شده و آماده‌ دریافت تیکت‌های کاربران است؛ ضمن اینکه راهنمای استفاده از سامانه ثبت نام برای بهره‌مندی از هزینه انرژی رایگان در پورتال بهزیستی خراسان رضوی به نشانی http://behzisti-kh.ir در منوی قوانین، دستور العمل‌های عمومی قابل دسترسی می‌باشد.

گفتنی است بر اساس ابلاغ بودجه 1401 وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو مکلف شده‌اند تعرفه‌ها را به گونه‌ای اصلاح کنند که مددجویان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف، بتوانند از انرژی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی مددجویان بهزیستی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان گفت: بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت تمامی معاملات املاک و مستغلات از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن برای طرفین قرار داد، در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور و اخذ شناسه (کد) رهگیری الزامی است.


حق شناس با بیان اینکه سامانه خودنویس به منظور نظارت و کنترل قیمت مسکن راه اندازی شده تا هموطنان بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ثبت کنند، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شود.


او  گفت: دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر است، از طریق خود مردم به‌عنوان طرفین قرار داد نیز رایگان قابل دریافت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • الزام ثبت قرار داد در سامانه خودنویس
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی