Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: تنها سه مسابقه از ۱۲ بازی خود را انجام دادیم، اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن‌ها درمورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به این‌جا آموخته‌اند که به موفقیت آن‌ها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران یکشنبه _بیست‌ودوم خردادماه_ از ساعت ۴:۳۰ در سومین بازی خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به مصاف استرالیا رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید پرستون پس از شکست مقابل ایران، اظهار کرد: در بخش‌هایی از مسابقه بازیکنان ما خوب کار کردند. ست اول آن‌طورکه توقع داشتیم پیش نرفت، اما فکر می‌کنم در ست دوم به عملکرد خوب ایران در ست اول پاسخ دادیم.

وی ادامه داد: در طول ست دوم چند چالش داشتیم که می‌توانست ورق بازی را به سود استرالیا برگرداند؛ آن هم در ستی که با دو امتیاز اختلاف به اتمام می‌رسد، تنها سه امتیاز اختلاف داشتیم؛ به همین خاطر این چالش برای ما بسیار سخت بود.

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا با بیان اینکه به عملکرد بازیکنانم در ست سوم افتخار می‌کنم، تصریح کرد: در ست چهارم ایران دوباره کنترل بازی را به دست گرفت و نتوانستیم از پس مدافعان ایرانی که عملکرد کاملاً متفاوتی نسبت به دو بازی قبل داشتند، بربیاییم.

پرستون درخصوص تیم جوانش، خاطرنشان کرد: خیلی نکات را باید یاد بگیریم، تنها سه مسابقه از دوازده بازی خود را انجام دادیم، اما از عملکرد بازیکنان جوانم بسیار خرسندم. آن‌ها در مورد نکات فنی تجربیات بسیار ارزشمندی را تا به اینجا آموخته‌اند که به موفقیت آن‌ها در بازی‌های بین‌المللی بسیار کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: از روحیه ورزشکاری بازیکنانم بسیار راضی هستم؛ همچنین به نمایشی که تاکنون از خود به نمایش گذاشته‌ایم افتخار می‌کنم، اما طبیعتاً به دنبال نتایجی بهتر از این هستیم.

کد خبر 581226

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال استرالیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان باکیفیت و خوبی در نیمکت خود دارد اما متاسفانه از این ظرفیت و پتانسیل به خوبی استفاده نمی‌کند.

پایان رافت در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از تیم پرسپولیس برابر تیم سپاهان اظهار کرد: حساسیت بازی اینقدر زیاد بود که عملکرد هر دو تیم چنگی به دل نمی‌زد و هر دو تیم با یک مهاجم کار می‌کردند. بازی بسیار پربرخورد و با تنش و خطای زیاد از هر دو تیم شاهد بودیم به طوری که بازی از حالت هجومی خارج شده بود و بازیکنان پرسپولیس و سپاهان از ترس این که گل نخورند با حساسیت زیادی بازی را پیش می بردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس افزود: درست است که بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید اما پرسپولیس با توجه به اینکه استقلال هم جلوی تراکتور نتیجه را مساوی کرد و اگر بازی را می‌برد صدرنشین می‌شد، فرصت را از دست داد. البته استقلال هم بازی خوبی را برابر تراکتور به‌ نمایش نگذاشت.

وی ادامه داد: بازی به حدی کسل کننده و بی کیفیت بود که اگر به جای ۹۰ دقیقه، داور در دقیقه ۳۰ سوت بازی را می‌زد هیچ اتفاق خاصی رخ نمی‌داد. جای تعجب دارد که پرسپولیس با وجود اینکه در نیکمت خود از بازیکنان خوب و باکیفیتی برخوردار است اما نمی‌دانم چرا از پتانسیل خود به خوبی استفاده نمی‌کند و تعویض‌هایش خوب نیست. اگر این ضعف برطرف شود قطعا قهرمان خواهد شد.

رافت همچنین در ارزیابی از عملکرد سپاهان گفت: از سپاهان انتظار بیشتر از این می‌رفت با وجود این همه امکانات و بازیکن این تیم به ویژه در نیم فصل دوم عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با چند باخت پی در پی فاصله زیادی از صدرنشینی گرفت. این تیم سال گذشته دوم شد اما امسال در حال حاضر با ۷ امتیاز اختلاف در جایگاه سوم قرار دارد. شاید بازیکنان، کادر فنی و عوامل باشگاه از  عملکرد تیم راضی باشند اما به عنوان یک کارشناس معتقدم که روند رو به رشدی در لیگ نداشت.

رافت در پایان گفت: وقتی سپاهان ۶ بازی را واگذار می‌کند چرا پرسپولیس برابر این تیم باید نتیجه را با تساوی به پایان برساند؟ نیمکت پرسپولیس معضل بزرگی است که باید در بازی‌های آینده به خوبی مدیریت شود تا دیگر امتیاز از دست ندهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی