Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:57:50 GMT

ردمی نوت ۱۲ اواخر اکتبر رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۹۸۴۸

ردمی نوت ۱۲ اواخر اکتبر رونمایی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سری ردمی نوت ۱۲ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی احتمالا اواخر اکتبر رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی در اکتبر ۲۰۲۱ از Redmi Note 11 Pro+ 5G، Redmi Note 11 Pro 5G و Redmi Note 11 5G در چین رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که در اکتبر ۲۰۲۲ نیز شاهد ورود سری نوت ۱۲ به بازار چین خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات فاش شده حاکی از این است که سری نوت ۱۲ ردمی شامل مدلی خواهد بود که از صفحه‌نمایش تخت با پانچ‌هول مرکزی بهره می‌برد. ابعاد این نمایشگر مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد.

به احتمال بسیار زیاد سری ردمی نوت ۱۲ از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد شد. هیچ تغییری در چینش دوربین‌های پشتی این گوشی‌ها ایجاد نشده است؛ بنابراین ظاهر دوربین‌ها احتمالاً شبیه به نسل قبلی این محصولات خواهد بود. ماژول دوربین پشتی سری ردمی نوت ۱۲ از فلش LED افقی بهره خواهد برد.

ازآنجاکه ردمی به‌تازگی گوشی‌های هوشمند Note 11T Pro Plus، Note 11T Pro و Note 11 SE را در چین عرضه کرده است، بعید به نظر می‌رسد که سری ردمی نوت ۱۲ به زودی در این کشور معرفی شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که شرکت ردمی اواخر ماه اکتبر از سری جدید نوت رونمایی کند.

کد خبر 581151

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی گوشی هوشمند گوشی رد می شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد