Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@22:36:58 GMT

رئیسی در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۹۸۶۱

به گزارش صدای ایران، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید «حسن صیاد خدایی» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده این شهید از خداوند متعال برای شهید صیاد خدایی طلب رضوان الهی و برای همسر، فرزندان و دیگر بازماندگان وی صبر و سلامتی مسئلت کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان و از جمله شهید صیاد خدایی از امتحان خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی سربلند بیرون آمدند، اقدام ناجوانمردانه دشمنان در ترور این شهید را نشانه زبونی و استیصال بدخواهان نظام جمهوری اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌جمهور که به همراه همسر خود در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافته بود، با بیان اینکه همه ما در این عالم در حال امتحان و ابتلای دائمی هستیم، گفت: شهید صیاد خدایی از امتحان خود سربلند و سرافراز بیرون آمد و تا لحظه شهادت در سنگر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و ارزش‌ها جانفشانی کرد.

رئیسی نصیب دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی از این شهادت را لعن و نفرین ابدی دانست و افزود: اینکه معاندین جمهوری اسلامی به جای رویارویی در میدان نبرد، اینگونه ناجوانمردانه اقدام به ترور می‌کنند، نشانه زبونی و استیصال آنان و پیروزی و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهادت پرچمی است که تا ابد در اهتزاز خواهد ماند، تاکید کرد: امروز روز امتحان شما خانواده شهید در صبر و ایستادگی بر فراق شهید عزیزتان و روز امتحان ما مسئولان در پاسداشت خون این شهید و دیگر شهیدان گرانقدر کشورمان است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی شهید صیاد خدایی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان دوازدهم اردیبهشت در مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه‌ی حضرت معصومه (س) روستای دارایی خرم آباد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌ی آموزش و پرورش تأکید و سرمایه گذاری ویژه دارد.
ابوطالب شفقت تعلیم و تربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش و پرورش جبران شود.
استاندار اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزه‌ی آموزش و پرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.
شفقت با اشاره به شهید مطهری به عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیره‌ی شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش آموزان آموزش بدهند.
۳۲۰ هزار دانش آموز در چهار هزار و ۹۸۳ مدرسه در سطح لرستان تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش