Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم برخورد نیروی انتظامی با ورود شبکه‌های اراذل و اوباش به ساخت‌وسازهای غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی اقراریان در شصت‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه ایمنی پس از حادثه متروپل گفت: تشکیل این قرارگاه قابل تقدیر است اما باید اقدامات موثری نیز در این قرارگاه صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخیرا بنده بازدیدی از منطقه ۱۹ داشتم که متأسفانه شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ناحیه سه این منطقه بوده‌ام و این در حالی است که ما پس از یک حادثه همانند متروپل دچار بیماری تکرار، تمرکز و فراموشی می‌شویم؛ به طوری که چنین حوادثی پس از مدتی از ذهن همه مردم فراموش می‌شود.

شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران هستیم

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر بنده ناظر به ایمنی ساختمان‌هاست، گفت: هم‌اکنون در حال حاضر شاهد ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهر تهران هستیم به طوری که بسیاری از ساختمان‌ها بدون پروانه ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها می‌توانند یک متروپل جدید باشند.

اقراریان ادامه داد: اینگونه ساختمان‌ها در حریم تهران و یا در ۲۲ منطقه تهران ساخته می‌شوند و از جمله مثال آن می‌توان به منطقه یک؛ گلاب‌دره اشاره کرد که این ساختمان‌ها نیز با بناهای بلند با چشم دیده می‌شوند.

وی تاکید کرد: ما انتظار داریم در قرارگاه ایمنی به اینگونه ساختمان‌ها توجه شود و جلوی ساخت‌وسازهای چنین ساختمان‌ها و بناهایی گرفته شود و این درحالی است که ما شاهد هستیم که افراد اقدام به اخذ پروانه ساختمانی و احداث بنای ۴ طبقه می کنند اما در نهایت ۷ طبقه ساختمان‌سازی می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی از شبکه‌های اراذل و اوباش و سازمان‌یافته در بحث ساخت‌وساز دخیل هستند، گفت: انتظار داریم که نیروی انتظامی به صورت مقتدرانه با چنین افرادی برخورد جدی داشته باشد و همان طور که طی ۴۸ ساعت سارقان صندوق امانات بانک ملی را دستگیر می‌کنند با این افراد نیز برخورد کنند.

اقراریان ادامه داد: اگر پلیس بخواهد می‌تواند با چنین گروه‌های سازمان‌یافته‌ای برخورد کند همچنین مسئولان مربوطه نباید به چنین ساختمان‌هایی آب، برق و گاز بدهند. اما شاهد هستیم که این اتفاق صورت می‌پذیرد.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران ساخت و سازهای غیرمجاز ساخت وسازهای غیرمجاز ساختمان ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملاً تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند