Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از افزایش ظرفیت تولید آب مجتمع ۲۰ روستایی سورک شهرستان جاسک با هدف تامین نیاز آبی شرب مردم در آستانه تابستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل آبفا در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: آب مورد نیاز مجتمع سورک تا پیش از این از سه حلقه چاه تامین می شد که با اضافه شدن چاه جدید ظرفیت تولید ۱۴ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تشریح جزئیات این پروژه خاطرنشان کرد: چاه شماره چهار سورک با عمق ۳۹ متر بصورت دستی و با قالب بندی بتنی حفر شده که برای تجهیز آن اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرعامل آبفا همچنین از اجرای خط انتقال آب در حد فاصل چاه شماره سه تا چهار به طول ۵۰۰ متر خبر داد و گفت: با وارد مدار شدن چاه شماره ۴ جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر از ظرفیت ایجاد شده بهره‌مند خواهند شد.
حمزه پور در ادامه با بیان اینکه تامین نیاز آبی روستاها به عنوان یکی از ضروریات به عنوان کار جهادی در دولت مردمی در دستور کار آبفا قرار گرفته است، افزود: آبفا تمام توان خود را به کار گرفته تا روستائیان هرمزگان از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شوند.
به گفته وی، در حال حاضر در اکثر شهرستان ها پروژه های فعال آبرسانی وجود دارد که با وارد مدار شدن آنها زمینه تامین آب پایدار روستاها را فراهم خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با قدردانی از عملکرد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدام‌های نو و تحول‌آفرین پتروشیمی سبلان گفت: تولید پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه پارسال تا پایان فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شانا به نقل از هلدینگ پتروفرهنگ، جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان بیان کرد: پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال نزدیک به ۷۰۰ هزار تن متانول کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عملیاتی شده است، تأکید کرد: افزایش سوددهی به‌عنوان مهم‌ترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و به این منظور ملزم به ارائه گزارش به‌طور مستمر هستند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام‌شده تولید و افزایش سودآوری از سوی مدیران ارشد شرکت‌ها شد و اظهار کرد: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار