Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تربیت بدنی ارتش هیچ نماینده‌ای در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری نداشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا با اشاره به اینکه نماینده این سازمان در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حضور نداشته است اظهار کرد: برخلاف چیزی که مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری عنوان کرده سازمان تربیت بدنی ارتش هیچ نماینده‌ای در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نماینده ما برای این مجمع سرهنگ دلاوری بود که او در مجمع حضور نداشت و آقای رزاقیان که در مجمع حضور داشت نماینده ما نیست و این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم.

نماینده نیروهای مسلح در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حضور نداشته است.

سازمان ورزش و آمادگی جسمانی ن.م طی نامه ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام نمود نماینده این سازمان در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حضور نداشته است، لذا حضور سردار رزاقی یا هر شخص دیگری بعنوان نماینده ن.م در مجمع مذکور مورد تایید این سازمان نمی باشد.

لازم به ذکر است با هر فرد یا افرادی که در مجامع خارج از ن.م خود را بدون مدارک مستتد و مستدل نماینده نیروهای مسلح معرفی نمایند، برابر قوانین و مقررات ن.م رفتار خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری حضور نماینده ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی