Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای شروع یا رونق هر پروژه ی تجاری و اقتصادی، نیاز به یک همکار هنری در عرصه ی دیزاین و تبلیغات می باشد. - اخبار بازار -

شرکت تبلیغاتی آنکادر بعنوان یک تیم تخصصیِ مشاوره و اجرا در این امر، تلاش می نماید تا جایگاه شما را در نمودار بازاریابی و توسعه ی برند، شناسایی و طبق نیاز برای توسعه ی کسب و کار شما، راهکاری مناسب و خلاق ارائه دهد و شما را در این مسیر پِر پیچ و خم همراهی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ارائه شده توسط این شرکت تبلیغاتی آنکادر عبارت اند از:

طراحی استاپ موشن تبلیغاتیسوشیال مدیامدیریت پیج اینستاگرامتولید ویدیو و تیزر تبلیغاتیطراحی کمپین های تبلیغاتیطراحی و اجرای بیلبورد های تبلیغاتی

سوشیال مدیا و مزایای استفاده از سوشیال مدیا

اگر کمی در حوزه‌ ی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت نمایید و بخواهید از شبکه‌ های اجتماعی برای رشد آن استفاده کنید، به احتمال زیاد به کلمه‌ ای به نام سوشیال مدیا مارکتینگ و یا  سوشیال مدیا مارکتر بر خورید.

قبل از اینکه به تعریف بازاریابی شبکه های اجتماعی بپردازیم، باید بدانید منظور ازشبکه اجتماعی چیست؟به طور کلی، شبکه اجتماعی مجازی یا رسانه اجتماعی (Social Media) بستری برای ارتباط نزدیک و تبادل اطلاعات میان افراد و سازمان‌ها می‌باشد. به عبارتی ساده‌ تررسانه های اجتماعیبه وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی می‌گویند که امکان اشتراک‌ گذاری محتوا را در لحظه و با سرعت بالا برای افراد فراهم می‌کنند.

سوشیال مدیا مارکتر کیست؟

سوشیال مدیا مارکترها یا بازاریاب‌های شبکه‌های اجتماعی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی را در اولویت قرار می‌ دهند و می‌دانند که در دنیای امروز این شبکه‌ها و رسانه‌ها چه غوغایی برپا کرده‌اند. همانطور که گفتیم امروزه بخش زیادی از زمان مردم در ایران و سایر کشورهای جهان صرف حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک، یوتیوب، و … می‌شود و به همین دلیل اگر بتوانید خدمات و محصولاتتان را در این شبکه‌ها معرفی کنید می‌توانید خیلی راحت مشتریان را با برند و محصولات خود آشنا کرده و فروش خود را به شکل قابل توجهی بالا ببرید.

وظایف یک سوشیال مدیا مارکتر حرفه‌ای

سوشیال مدیا مارکتر یک استراتژی عالی تدوین و سپس طبق این استراتژی عمل می‌ کند. وی باید تمام کارهای لازم را برای جذب مخاطبان و محبوبیت برند را انجام داده و با تولید محتوای جذاب و زمان‌ بندی‌ شده فروش را بالا ببرد. سپس بر اساس معیارهایی که برای موفقیت تعریف کرده است، عملکرد خود را ارزیابی کند تا بتواند اصلاحات لازم را انجام دهد.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعییکی از بهترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ هستند. زیرا امروزه بیشتر مردم بخش زیادی از زمان خود را مشغول گردش در این شبکه‌ها هستند. در حقیقت کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و … حضوری فعال نداشته باشد.

اگر مقداری به اطرافتان نگاه کنید می‌بینید که استفاده از شبکه های اجتماعی محدود به زمان و مکان خاصی نمی‌شود. مثلا در مترو، تاکسی ها، صف نانوایی و یا حتی در زمان کار مردم در حال فعالیت در شبکه های مجازی هستند.

بنابراین شبکه های اجتماعی را می توان بخشی از زندگی روزمره مردم و در نتیجه محیطی ایده آل برای بازاریابی دانست. این عوامل دست به دست هم دادند تابازاریابی در شبکه های اجتماعیبه یکی از اولویت‌های اصلی دیجیتال مارکترها تبدیل شود.

مدیریت پیج اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرمی است که ماهانه بیش از 1 میلیارد نفر از آن استفاده می نمایند. میلیون ها بیزنس های کوچک و بزرگ در آن مشغول به کار هستند. و نیمی از موفقیت شغلشان را از این شبکه ی اجتماعی به دست می آوردند. اینستاگرام در ابتدا برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها با دوستان و خانواده طراحی شد، اما بعد از گذشت چند سال به محیطی عالی برای بازاریابی تجارت آنلاین تبدیل گشته است.

به دلیل داشتن ماهیت بصری اینستاگرام، فرصت های بی شماری را برای مشاغل در دنیای مارکتینگ اینستاگرام که به دنبال نمایش محصولات خود هستند، فراهم کرده است. اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در دنیاست و روزانه شاهد بیش از 500 میلیون استوری از طرف کاربران است.

اگر شما هم قصد ساختن یک صفحه اینستاگرام برای کسب و کارتان را دارید، استودیو تبلیغاتی آنکادر آماده ارائه خدمت در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام برای شما عزیزان می باشد.

 

اهمیت داشتن مدیر پیج اینستاگرام در مارکتینگ

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرم‌ ها برای تبلیغات و گسترش کسب و کار می باشد. به همین خاطر اگر بتوانید کسب و کارتان را در این پلتفرم گسترش دهید، امتیاز زیادی گرفته و سریع تر شناخته خواهید شد، پس به خاطر داشته باشید که مدیریت پیج اینستاگرام یکی از مهمترین بحث‌ های راه اندازی کسب و کار شماست و باید اصولی و برنامه ریزی شده انجام شود.

تاریخچه استاپ موشن

هنر استاپ موشن قدمتی برابر با صنعت سینما دارد. در آن زمان کارگردانان فیلم‌های مختلف، به دنبال راهی برای حرکت بخشیدن به اجسام بودند و این گونه بود که ایده استفاده از این تکنیک به ذهنشان رسید. اولین استفاده از این هنر بر می گردد به دوره ی آغازین تاریخ سینما زمانی که آلبرت اسمیث و جیمز استوارت بلکتون در فیلمHumpty Dumpty Circusدر سال1897استفاده کردند. 35 سال پس از آن امریکا تولید انیمیشن های استاپ موشن را شروع کرد و آغازگر این جریان شخصی به نام ویلیس اوبراین بود.

عصر جدید تبلیغاتی با استاپ موشن

در سال های اخیر تبلیغات با  استاپ موشن  به دلیل وجود طرفداران فراوان رواج زیادی پیدا کرده و تبلیغات با این هنر زیبا بازخورد بسیار خوبی داشت به همین دلیل امروزه استفاده از استاپ موشن یکی از روش های بسیار مفید و تاثیرگذار برای تبلیغات است.

همچنین به دلیل جذابیت استاپ موشن استفاده از آن در تبلیغات تلوزیون و شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد و شما می توانید شیوه های متفاوتی از استاپ موشن را در هر شبکه اجتماعی ای به وضوح مشاهده کنید. بی شک یکی از بهترین گزینه های موجود برای تبلیغات تصویری و ویدئو مارکتینگ، استفاده از استاپ موشن می باشد.

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره و سفارش استاپ موشن مد نظر خود با آنکادر در ارتباط باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیریت پیج اینستاگرام شبکه های اجتماعی شبکه اجتماعی شبکه ها استاپ موشن ی کسب و کار ی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد

تین نیوز

مصطفی رضایی گفت: کریدور ریلی خواف هرات کریدوری استراتژیک است، که افغانستان را به شبکه ریلی ایران متصل می‌کند و تجارت با افغانستان را دو سویه می‌کند. کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن کاملا زمین خورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • کریدور شلمچه بصره با اهمال مدیریت راه آهن زمین خورد
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند