Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با تشکر از زحمات مسوولان اجرایی دستگاه ها در استقبال از سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان، این سفر را کوتاه، مفید و پرخیر و برکت دانست.

وی افزود: قبل از سفر بنا شده بود عددی متناسب با پروژه های اولویت دار استان که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند بلافاصله بعد از سفر به استان تعلق گیرد که در نهایت مبلغ ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ همت که بیش از کل بودجه عمرانی یک ساله استان است، برای هزینه در حوزه های آب، راه، فاضلاب، کشاورزی، پروژه های فرهنگی، هنری و آموزش و پرورش تخصیص یافت.

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: بررسی هایی را صورت خواهیم داد تا این رقم به نسبت اولویت های موجود در پروژه هایی که در سال جاری به سرعت اجرا می شوند و اتمام پروژه ها برای ایجاد اشتغال، جلوگیری از فرسودگی پروژه و استفاده بهینه از منابع موثر هستند، صرف شود.

خرم با اشاره به اعتبارات مصوب ۴۰ همتی( 40 هزار میلیارد تومان) سفر ریاست جمهوری به استان از محل های اعتبارات سازمان برنامه و بودجه، سهم وزارتخانه ها، تسهیلات و سهم استان توضیح داد: در واقع از مجموع این چهار منبع یک هزار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به استان تخصیص یافته که به سرعت باید پروژه ها فعال و این عدد هزینه شود.

وی ادامه داد: مبلغی که از سفر اختصاص یافته صرف پروژه هایی خواهد شد که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مقرر شده دستگاه های نظارتی هر ۱۵ روز یکبار از پیشرفت طرح ها گزارش ارائه دهند و ما نیز از این طرح ها بازدید خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این طرح ها به بهره برداری برسد که لازمه آن اهتمام مسوولان دستگاه های اجرایی و نمایندگان در پیگیری مستمر پروژه ها و تخصیص اعتبارات مصوب است.

انتهای پیام/60026

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار آذربایجان شرقی عابدین خرم پروژه های عمرانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های راکد و کلان نظیر مینی پالایشگاه دهدشت پای کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت، اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است و کشور در مسیر پیشرفت است.

وی افزود: شاید روزگاری از کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان منطقه محروم یاد می‌شد اما امروز باید با افتخار بگوییم که کارهای بزرگی در حوزه‌های اشتغال، کشاورزی، صنعتی، عمرانی و سایر حوزه‌ها در این استان انجام و یا در حال انجام است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور روند کار پتروشیمی دهدشت و پروژه‌های عمرانی، آب و راه را مطلوب دانست و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از هر جهت دارای ظرفیت است؛ در برهه‌هایی نسبت به به‌کارگیری این ظرفیت‌ها شاید نارسایی وجود داشت، اما عزم دولت سیزدهم باعث شد تمام این ظرفیت‌ها و ذخایر و منابع خدادادی رو به نفع مردم استفاده کنیم و کارهای بزرگی که سال‌ها معطل شده را بتوانیم مدیریت کنیم.

منصوری خاطرنشان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران سال‌ها معطل مانده بود که رئیس جمهور دستور داده و نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع در طول یک سال اختصاص پیدا کرد تا پروژه تکمیل شود و همین کار باید در پتروشیمی دهدشت تکرار شود.

وی به احداث مینی پالایشگاه دهدشت اشاره کرد و گفت: مجوزات اصلی از جمله مجوز وزارت نفت مجوز محیط‌زیست واگذاری زمین و سایر حوزه ها انجام شده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه پروژه باید به بهترین شکل پیش رود، گفت: کشور وقت آزمون و خطا ندارد، اینکه بعد از دو سال ببینیم به هر دلیلی کار پیش نرفته اجحاف در حق مردم است؛ فرآیند عملیاتی این پروژه هرچه سریع‌تر آغاز شود تا مردم به عینه مشاهده کنند و متوجه حجم کار و تجهیز و فعالیت کارگاه شوند.

منصوری با بیان اینکه ما به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق خاطر ویژه‌ای داریم، تصریح کرد: تمام ظرفیت دولت را به خدمت این کار و این استان می‌آوریم تا بتوانیم گوشه‌ای از نارسایی‌ها را برطرف کنیم.

کد خبر 749173

دیگر خبرها

  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر