Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاملات ثانویه سهام تپسی تا زمان شمول پذیرش شرکت های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال تنها توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای قابل انجام است.

به گزارش ایران اکونومیست، سروش خواجه حق وردی، معاون نظارت بازار شرکت فرابورس پیرو اطلاعیه ۲۱ خرداد در خصوص عرضه اولیه سهام شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس اعلام کرد: معاملات ثانویه در نماد «تپسی» مادامی که شرکت در شمول شرکت های موضوع ضوابط و شرایط اختصاصی پذیرش سهام شرکت های نوپا و فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال باشد تنها توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای موضوع تبصره یک ماده ۸ مکرر دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود،، فردا، سه شنبه ۲۴ خرداد، ۵ درصد از سهام شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی)، در بازار دوم فرابورس به روش گشایش عرضه اولیه می‌شود. حداکثر سهمیه سرمایه گذاران واجد شرایط یک میلیون و ۴۰۰ هزار سهم است.

پس از مرحله اول عرضه اولیه به روش گشایش در مرحله دوم نماد «تپسی» به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف خواهد شد. بنابراین، متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه در میزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

به گزارش سنا، چندی پیش مصادیق سرمایه‌گذار حرفه‌ای در هیئت‌مدیره فرابورس ایران به تصویب رسید.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرمایه گذاران عرضه اولیه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس ادامه دار شد؛ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص

فرارو، شاخص کل بورس تهران با ریزش ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۴ واحدی قرار گرفت و برای پنجمین روز متوالی در هفته جاری به روند نزولی خود ادامه داد.

به گزارش فرارو، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با کاهش ۳ هزار و ۳۹۲ واحدی در ارتفاع ۷۳۷ هزار و ۹۴۹ واحدی قرار گرفت.

ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۶۴۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۰۰ هزار و ۲۶۸ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فولاد، فملی، شپنا، شبندر، خودرو، شتران و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۳۷ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۸۱۹ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۸۶ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۳۲ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۶۶ هزار و ۱۳۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های آریا، هرمز، تجلی، بپاس، شگویا و ودی بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد آریان بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • معامله گران محتاط شدند / بازار طلا به کف حمایت برگشت
  • ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، 12 هزار افت کرد
  • ریزش بورس ادامه دار شد؛ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه