Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه صبح یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان فارس با تاکید بر لزوم اجرای قانون استخدام ۳ درصد معلولین در تمام دستگاه‌ها، خاطرنشان کرد: بهزیستی در این خصوص مطالبه گر حقوق معلولین باشد.

او از صدا و سیما نیز خواست تا ضمن پخش برنامه‌های آموزشی و آگاه‌سازی مرتبط با مناسب سازی از وضعیت مناسب سازی محیط شهری نیز گزارش تهیه و در کنار بهزیستی مطالبه گری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل بهزیستی فارس نیز در ادامه جلسه مناسب سازی را یک الزام قانونی برشمرد و گفت: به استناد تبصره ۱ و ۲ از ماده ۲ آئین نامه اجرایی ماده ۳ قانون حمایت از حقوق معلولین مصوب سال ۱۳۹۶ همه دستگاه‌های اجرایی ملزم به انجام مصوبات ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی هستند.

محمدرضا هوشیار، ضمن تشکر از استاندار فارس در راستای اهتمام در امور معلولین گفت: در حال حاضر بیش از ۱۳۸ هزار فرد دارای معلولیت در بهزیستی فارس تحت پوشش هستند و بهزیستی به عنوان دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی فارس وظیفه نظارت و مطالبه گری حقوق معلولین در این زمینه را دارد.

هوشیار اظهار کرد: ساماندهی وضعیت ون‌های مناسب سازی شده برای استفاده افراد دارای معلولیت با ساعت ارائه خدمات از هفت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر، توان خواهان با گرفتن شماره ۱۳۳ می‌توانند به این ون‌ها دسترسی پیدا کنند.

سرپرست بهزیستی فارس عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی بر اساس ۴ آیتم؛ ورودی ساختمان‌ها، سرویس بهداشتی، سطح شیبدار، بالابر و آسانسور در خصوص مناسب سازی امتیاز سنجی می‌شوند و در مقایسه دستگاه‌های استان در جشنواره رجایی سال ۹۹؛ علوم پزشکی و آبفای شیراز بالاترین امتیازها را در بحث مناسب سازی کسب کرده‌اند. ه

مچنین ساماندهی وضعیت مناسب سازی معابر شهری، مشروط کردن صدور مجوز احداث و بهره برداری مجتمع‌های رفاهی بین جاده‌ای و پایانه‌های مسافربری به رعایت ضوابط و مقررات مناسب سازی، همکاری و تولید برنامه‌های آموزشی و آگاه سازی مرتبط با مناسب سازی از مصوبات این کمیته با حضور استاندار فارس بود.

کد خبر 5512285

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس محمد هادی ایمانیه معلولان بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه سفر استانی خراسان رضوی ویروس کرونا اردبیل میلاد امام رضا ع مشهد امام رضا ع آمار کرونا مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه امروز ۱۰ اردیبهشت، در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسأله فلسطین یک مسأله جهانی و تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است، گفت: تا زمانی که مسأله فلسطین حل نشود، امنیت و ثبات پایدار در منطقه و جهان شکل نخواهد گرفت.

دریافت 46 MB

خبرنگار: اکرم احقاقی/ تصویربردار و تدوینگر: اسماعیل گلرخ 

دیگر خبرها

  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • ویدیو/ تأمین حقوق ملت فلسطین یک مطالبه بین‌المللی است
  • خبر مهم درباره زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران