Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه با وجود تذکرات هنوز هیچ اقدامی در خصوص بازآفرینی مترو و خرید تجهیزات صورت نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت مترو گفت: حادثه قطار مشهد طبس به ما نشان داد که اگر از سیستم‌های درست استفاده نشود مشکلات بسیاری به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به نقص فنی روز گذشته در مترو تهران ادامه داد: بارها تذکر دادیم که مترو تهران نیاز به اورهال دارد اما علی رغم تذکرات بسیار این اقدام صورت نگرفته است تنها اتفاقی که رخ داده قراردادی با بانک شهر است و هنوز هیچ تجهیزاتی جز چرخ خریداری نشده است.   عضو شورای شهر تهران بیان کرد: واگن‌های بسیاری به دلیل نقص فنی هنوز در حال کار هستند اما استفاده از ناوگان با این وجود اشتباه است.   تشکری هاشمی گفت: از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به خرید تجهیزات و اورهال مترو اقدام کند.   وی با اشاره به ایثارگران شهرداری تهران گفت: عده‌ای از این ایثارگران هنوز بلاتکلیف هستند و تبدیل وضعیت نشدند و از شهرداری می‌خواهم نسبت به این افراد هم اقدام کند.   انتهای پیام/
منبع: مهر 

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران