Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@10:32:24 GMT

تولد ۴۵ سالگی مهناز افشار در آلمان (فیلم+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۵۳۰

تولد ۴۵ سالگی مهناز افشار در آلمان (فیلم+عکس)

مهناز افشار روز گذشته ویدئویی از خود در اینستاگرامش در حال فوت کردن شمع های یک کیک تولد منتشر کرد و نوشت:

از تک تک شما عزیزانم و دوستان و همکاران نازنینم و شما همراهان سالیان دور ممنونم که حتی در این روزهای سخت و تلخ به من مهر و عشق بخشیدید.

ارزو میکنم نور شادی و سلامتی و سربلندی به زندگی تک تک شما و هممون و سرزمینمان ایران بتابه و مردم و همه در کنار هم روزهای زیبایی رو زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستتان دارم و قدرشناسم.

این ۵ شمع عدد مورد علاقه من بوده و هست و با این عدد هرسال متولد میشم.

این پست با کامنت تبریک بسیاری از همکاران بازیگر مهناز افشار همراه شده است، از غزل شاکری، هنگامه قاضیانی، گوهر خیراندیش، مهراوه و ملیکا شریفی نیا و حامد کمیلی گرفته تا طناز طباطبایی، سام درخشانی، علی شادمان، هانیه توسلی، نیکی کریمی و بهرام رادان.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۱۳۵۶ در تهران، بازیگری را با مجموعه ی تلویزیونی «گمشده» در سال ۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی «دوستان» به کارگردانی علی شاه‌ حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۸۹ برای ایفای نقش در فیلم «سعادت‌آباد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر دریافت کرد.

مهناز افشار در سال ۹۳ با محمدیاسین رامین (متولد ۱۳۶۰) فرزند محمد علی رامین، مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد ازدواج کرد. سید محمد خاتمی، رئیس‌ جمهور پیشین ایران، خطبه ی عقد آن‌ ها را خواند. ثمره ی این ازدواج دختری به نام لیانا بود که در سال ۹۴ به دنیا آمد.

یاسین رامین در دولت احمدی‌نژاد در حوزه ی دارو فعالیت داشت و مدتی بعد متهم به فساد مالی شد. او متهم شده بود که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شد که ۷ سال آن قابل اجرا بود. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبرئه شد. رامین در رسانه‌ ها به واردات و توزیع شیرخشک آلوده نیز متهم شده‌ است. با این حال، او و مهناز افشار این اتهام را رد کردند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز اعلام کرده که پرونده‌ ای در مورد شیرخشک‌ های فاسد وجود ندارد.

مهناز افشار در سال ۹۸ به همراه دخترش ایران را به مقصد آلمان ترک کرد. از خروج افشار از کشور مدت زیادی نگذشته بود که خود خبر جدایی اش از محمد یاسین رامین را در اینستاگرامش اعلام کرد.

افشار امسال همزمان با روز پدر و ولنتاین در پستی اینستاگرامی ضمن انتشار عکسی دو نفره از خود و همسر سابقش، به تجلیل از وی پرداخت، امری که با موجی از واکنش های منفی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد. مهناز افشار ابتدا در توییتی منتقدان خود را به حاشیه سازی و نفرت پراکنی متهم کرد اما پس از چند روز اقدام به حذف عکس جنجالی از اینستاگرام خود کرد و در پست جدیدی نوشت که به احترام مردم عکس را حذف کرد تا باعث تلخ کامی آن ها نشود.

افشار پس از ترک کشور در یک مسابقه استعدادیابی به نام «پرشیاز گات تلنت» که در کشور سوئد برگزار می شد حضور یافت و به همراه دو تن از خوانندگان ایرانی موسوم به لس آنجلسی داوری این مسابقه را برعهده گرفت.

حضور در این مسابقه تلویزیونی که از شبکه ی وابسته به عربستان سعودی ام‌بی‌سی‌فارسی پخش می شد و نیز حجاب وی در مدت اقامت در خارج کشور سبب شد برخی بازگشت مهناز افشار به کشور را منتفی بدانند، با این حال، هم افشار و هم همسر سابقش، یاسین رامین در مصاحبه های اخیر خود مدعی شده اند مهاجرت او دائمی نخواهد بود.

منبع: روزیاتو

تماشاخانه ببینید| شکار شگفت‌انگیز یک تمساح توسط جگوار این نفتکش غول پیکر را ایران برای ونزوئلا ساخته است (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یاسین رامین مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ماجرای "ترور رامین یکتاپرست، شهروند ایرانی" چیست؟
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید