Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:25:36 GMT

بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۵۴۳

بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در نشست بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان این استان بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج مطرح شد.

عین الله دهقان سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه دامیده رئیس بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان با صالحی بازرس کل استان و نجفی سربازرس استان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمد مهدی صالحی"، بارزس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: عملکرد اداره کل ورزش در این چند ماهه اخیر از لحاظ پیگیری مطالبات جامعه ورزش راضی هستیم و از یان اداره کل جهت تعامل با ادارات استان و حمایتشان از ورزشکاران و مدال آوران تشکر می کنم.

وی افزود: در استان جوانان با استعدادی داریم که بیاید استعدادیابی و شکوفا گردد.سعی کنید در بحث اشتغال زایی برای جوانان تلاش بیشتری بکنید.در هر جایی لازم بدانید ما در کنار ورزش خواهیم بودید.نامه های ارباب دجوع بر زمین نماید و مراجعه کنندگان تکریم شوند.

صالحی تصریح کرد: مدال آوران  را به حال خود رها نکنید و خواسته های شان را در حد امکان  حل کنید . در دو بخش آقایان و بانوان باید در کشور فعالیتهایمان را چند برابر کنیم تا این استان در کشور زبانزد شود.در رشته های که توان و ژنتیگی ما برتری دارد فعالیت و تلاشمان را انجام دهیم.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: تلاشمان را برای فرزندان این مرز و بوم چند برابر می کنیم و در توسعه ورزش استان شبانه روز کار می کنیم. از هیچ تلاشی  برای مردم استان کم نمی گذارم و مطمئن باشید از ورزشکاران استان خبرهای خوب زیادی می شنوید.

وی بیان کرد: برای مسابقات کشوری و آسیایی و بین المللی برنامه هایی مدون کردیه ایم و طبق اصول و علمی گام بر میداریم.اداره کل را به میز خدمت و تکریم از از ارباب رجوع مجهز کرده ایم و هیچ مراجعه کننده ای بدون پاسخ نمی ماند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مدیران کل دو دستگاه در خصوص مسایل و مشکلات و راهکاری‌های موجود در جهت بهبود روند فعلی تبادل نظر کردند و تصمیات لازم اتخاد شد.

بررسی و رفع مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری، وضعیت منازل سازمانی اداره کل، بازرسی و نظارت بر اماکن و هیات‌های ورزشی، نرخ گذاری و نظارت بر باشگاه‌ها و استخرهای شنا، نظارت بر عملکرد سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد استان، حفظ و نگهداری، اماکن ورزشی، تقویت نیروی انسانی بازرسی ورزش و جوانان استان، ابراز رضایت ازروند پاسخگویی به نامه های اداری، حسابرسی هیات‌ها و تشکل‌های مردم نهاد استان از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد اداره ورزش و جوانان ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج اداره کل ورزش صالحی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ورزش و جوانان استان اداره کل کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند