Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:43:35 GMT

اختصاص 500 یورو «ارز متشکل» به حجاج بیت‌الله‌ الحرام

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۵۹۸

اختصاص 500 یورو «ارز متشکل» به حجاج بیت‌الله‌ الحرام

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، بانک مرکزی هر ساله به زائران حج تمتع ارز همراه می‌دهد که در سال‌های گذشته میزان ارز اختصاص یافته به زائران بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ یورو بود.

امسال نیز بانک مرکزی میزان ارز حجاج را پس از اعلام سعودی‌ها برای پذیرش زائر خارجی، ۲۰۰ یورو اعلام کرد. اما با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت این مبلغ به ۵۰۰ یورو افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ ارز اختصاص یافته به زائران حج تمتع سال جاری نیز به قیمت نرخ ارز متشکل (صرافی) تعیین شده است؛ به طوری که اکنون قیمت یورو متشکل (صرافی) ۲۸ هزار و ۳۸۰ هزار تومان است که در صورتی زائران بخواهند ۵۰۰ یورو خریداری کنند، باید ۱۴ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان برای خرید آن بپردازند.

به گزارش فارس، امسال حدود ۴۰ هزار زائر به حج تمتع مشرف می‌شوند که این افراد سال ۹۹ هزینه حج تمتع را پرداخت کرده بودند و بخشی از هزینه‌ها نیز با توجه به افزایش برخی قیمت‌ها از سوی عربستان، در هفته‌های اخیر توسط زائران پرداخت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارز حجاج ارز همراه حجاج نرخ ارز حجاج 500 یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند

سلیمی مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.

سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی